  • 11. Data: 2011-02-07 08:05:12
    Temat: Re: używany lapek z dobrymi rokowaniami
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Może jednak coś z IBM/Lenovo serii T lub R?

    Mam IBMa T42 z matryca IPS i moge polecic.
    Nieliczne matryce w lapkach na ktore patrzy sie z przyjemnoscia.
    Wart jest teraz pewnie z 600zl.

    Chyba go bede sprzedawal ale tylko po to, zeby kupic IBMa T62
    z ta sama matryca ale dwoma rdzeniami - zeby byl troche szybszy.
    Innych zastrzezen nie mam.

    J.

  • 12. Data: 2011-02-07 08:58:28
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    > Mam IBMa T42 z matryca IPS i moge polecic.
    > Nieliczne matryce w lapkach na ktore patrzy sie z przyjemnoscia.
    > Wart jest teraz pewnie z 600zl.

    Takie coś byłoby ok tylko że one mają jeszcze interfejs PATA co bardzo
    ogranicza. ALe nad nim sie troche zastanawiam. Aale jakby nie bylo to
    jednak poprzednia epoka.

    Pozdrawia BearBag...

  • 13. Data: 2011-02-07 09:06:28
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "BearBag" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Takie coś byłoby ok tylko że one mają jeszcze interfejs PATA co bardzo
    > ogranicza. ALe nad nim sie troche zastanawiam. Aale jakby nie bylo to
    > jednak poprzednia epoka.

    Nie wiem do czego potrzebny ci interfejs inny niz PATA...

    Poczatkowo mialem w nim jakis dysk Samsunga - mulil paskudnie.
    Po zmianie na WD (calkiem przypadkowa wymiana) dostal kopa.

    Wszystko dziala, cudow sie nie spodziewalem i ich nie ma.
    Video w przegladarce da sie ogladac, HD juz niestety nie bardzo.
    Poza tym bardzo jestem zadowolony...

    J.

  • 14. Data: 2011-02-07 09:12:45
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-02-07 09:58, BearBag pisze:

    > Takie coś byłoby ok tylko że one mają jeszcze interfejs PATA co bardzo
    > ogranicza. ALe nad nim sie troche zastanawiam. Aale jakby nie bylo to
    > jednak poprzednia epoka.

    Sata masz R60 / R61 - R60 możesz trafić w okolicach 650-700 zł ale ma on
    raczej 4 a nie 3 lata

  • 15. Data: 2011-02-07 09:17:30
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-02-07 10:06, Jakub Jewuła pisze:

    > Nie wiem do czego potrzebny ci interfejs inny niz PATA...

    np d tego żeby dysk była 2x tańszy i 3 razy większy ? (w sensie
    pojemności) ;-)

  • 16. Data: 2011-02-07 09:20:56
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > np d tego żeby dysk była 2x tańszy i 3 razy większy ? (w sensie
    > pojemności) ;-)

    Po co? (wiekszy bo tanszy to rozumiem).

  • 17. Data: 2011-02-07 10:06:51
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2011-02-07 09:58, BearBag pisze:

    > Takie coś byłoby ok tylko że one mają jeszcze interfejs PATA co bardzo
    > ogranicza. ALe nad nim sie troche zastanawiam. Aale jakby nie bylo to
    > jednak poprzednia epoka.

    Możesz kupić kieszeń Ultrabay do dysku SATA, ja dołożyłem w ten sposób
    dysk 500 GB do T43p rezygnując z nagrywarki.

    T.

  • 18. Data: 2011-02-07 11:38:24
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-02-07 10:20, Jakub Jewuła pisze:
    > Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Po co? (wiekszy bo tanszy to rozumiem).

    bo:

    - nowszy (w cenie rzekomo nowego Pata masz 3 razy pojemniejszy i na 100%
    nowy SATA a gdy za 2-3 lata zajdzie potrzeba zmiany to będzie to zmiana
    znacznie tańsza - sam ostatnio wystawiłem na allegro wsyztskie 2,5" PATA
    - wszystkioe się sprzedały błyskawicznie i drogo)

    - tańszy
    - pojemniejszy
    - szybszy

    Oczywiście można stwierdzić także że lepiej kupić lapka z Pata i uznać
    ze 40 GB i 3-4 letni dysk nam wystarczy, nie przeczę

  • 19. Data: 2011-02-07 15:32:39
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    > Nie wiem do czego potrzebny ci interfejs inny niz PATA...

    Właśnie z tych powodów które wymienili koledzy. Dyski PATa są malutkiej
    pojemnosci i strasznie drogie, poza tym to zwykle 5-8 letnie dyski ktore
    nie wiadomo ile podziałają - troche strach o dane. Dodatkowa kieszen w
    multibayu to jakies rozwiazanie ale tez kosztuje, za te pieniążki można
    kupić po prostu lepszego laptopa. Sata to raczej dla mnie konieczność.

    Ktoś poleca R61 ale one też chyba mają wadę znaną z HP...
    Pozdrawia BearBag...

  • 20. Data: 2011-02-07 16:44:31
    Temat: Odp: używany lapek z dobrymi rokowaniami
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?Użytkownik "Oncek" <c...@g...com> napisał w wiadomości grup
    2000prb.googlegroups.com...
    > Głownie chodzi o bezawaryjność, i dobrą obudowę więc wszelkie Acery i
    > podobne wynalazki odpadają.

    z uzywanego sprzetu imho warto brac tylko delle np. d610 d420 oraz hp
    z serii nc i nx

    acery wbrew pozorom tez nie sa zle - dlatego ze konstrukcje maja az
    do bolu prosta - o ile nie ma luzu na zawiasach i sprzet jest sprawny
    to szanse ze sam przestanie dzialac sa niewielkie