-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin1
!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: używanego elektryka
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <2...@g...com>
<5a4b6d7b$0$5150$65785112@news.neostrada.pl> <a...@m...org>
<5a4b75d6$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
<1h9m5i3172xpn$.dlg@myjk.org> <5a4c9f47$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@m...org> <5a50b3e8$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@m...org> <5a535a9d$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
<fubu9ei3ss7z$.dlg@myjk.org> <5a572088$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@m...org>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Mon, 15 Jan 2018 12:46:33 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <1...@m...org>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: AVG (VPS 180115-0, 2018-01-15), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 66
Message-ID: <5a5c948e$0$5147$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 5.173.118.42
X-Trace: 1516016782 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5147 5.173.118.42:1941
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2622627
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-01-11 o 10:24, Myjk pisze:
> Thu, 11 Jan 2018 09:30:09 +0100, Trybun
>
>> Choć nigdy osobiście ni byłem posiadaczem auta z grupy VW to za sprawą
>> Passata brata mam do tych aut duże uprzedzenie. Tak więc - nie , dziękuję.
> Nie musisz być posiadaczem, wystarczy abyś się przejechał i zobaczył
> różnicę. Brat z kolei ma Paska TSI z salonu czy diesla po dziadku z nimiec
> co do kościoła tylko jeździł? ;)
Nawet nie wiem jaki to był typ, wiem tylko że benzyna i automat. Piszę
"był" w końcu pozbył się tego zlepka awarii i ciągłych kłopotów.
Żeby nie było - jakiś czas po zakupie sprawował się zupełnie nieźle, aż
go naszło że więcej u mechaników stał niż jeździł.
>
>> Pewnie też jak mój nie ma nadmiaru (wystarczającej) mocy. Gdy jeździłem
>> nim po Wielkopolsce to byłem mega pozytywnie zaskoczony możliwościami
>> tego 1,5 litrowego , 3cylindrowego dieselka. Pierwsza wyprawa w góry i
>> kubeł zimnej wody na głowę, powiedziałbym wprost - auto z tym silnikiem
>> nie nadaje się zupełnie do jazdy w górach.
> Nie wiem jak Twój, ale mój ma 145KM i żeby lepiej pojechać to muszę
> wskoczyć powyżej 2k obrotów. Szczególnie jeśli chodzi o górkę. Turbobenzyna
> nie ma tego problemu, a najważniejsze, jakby jej nie dusić to kopcić nie
> będzie -- w przeciwieństwie do najnowszego nawet diesla (z tą różnicą, że w
> nowszych dieslach DPF łapie sadzę).
Mój diesel ma zaledwie 90konikow. Jednak po przesadce z Vectry (chyba
120km) to autko na trasie wydawało się być istną rakietą. Różnica
miedzy Vectrą a tym dieslem to taka że przy wyprzedzaniu powyżej 80km/h
nie muszę redukować biegów z 5tki. Znacznie lepiej zbiera się do
wyprzedzania.. Za to start jedynką z zatrzymania praktycznie praktycznie
nie istnieje. Nie da się tym autem zapiszczeć oponami startując spod
świateł. Ale żeby nie było - moje drugie obecne auto - benzynowe,
wolnossące podobna waga, o 20KM mocniejsze także nie jest czymś w czym
można skłonić opony do wydawania pisku pod światłami.
Oj tu chyba się mylisz, mój CRDI nie ma DPF czy FAP jak to tam nazywają
niektórzy, a w żadnych warunkach nie da się go wprowadzić w stan w
którym zauważalnie kopci.
>
>>>> I nie sądzę żeby sama turbina coś zmieniła w tej kwestii. Tu trzeba by
>>>> jeszcze mieć w skrzyni mieć inne przełożenia. A Volkswagen robi
>>>> specjalne skrzynie dedykowane do silników z turbo?
>>> Teraz to robi już AFAIK chyba nawet 8 stopniowe DSG -- co tylko pomaga w
>>> cichej jeździe, bo do niższych obrotów mieli biegami.
>> A w przypadku manualnej skrzyni?
> Nie interesowałem się manualami, bo już więcej auta z manualną skrzynią nie
> kupię. Na dobrą sprawę juz obecne auto chciałem z automatem, ale nie
> oferowali. :P
No ale automat to już trochę inna kategoria jazdy, i trudno tu znaleźć
jakiś wspólny odnośnik względem obrotów przy określonej prędkości
względem manuala. Wcześniej jeździłem Mustangiem w automacie, mój styl
jazdy tym autem oscylował wokół 130km/h, przy wskaźniku na obrotomierzu
wartości tylko trochę wyższych od biegu jałowego. Mowy o jakimś wyciu
silnika obrotami być nie może.
>
>> No, nie możemy ich pominąć w naszych rozważaniach, a wniosek jest jeden
>> - są także kierowcy którzy kochają hałas w aucie.
>
> Ale jeśli patrzeć przez pryzmat pojazdów na drogach to jest promil.
>
No nie wiem..
Następne wpisy z tego wątku
- 29.01.18 18:26 j...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 zbrojone wężyki hamulcowe
- 2024-11-07 Pytanie o transformator do dzwonka
- 2024-11-07 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-07 międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- 2024-11-07 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-11-07 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-11-07 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-07 Rzeszów => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-07 Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- 2024-11-07 Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- 2024-11-07 Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- 2024-11-07 Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-06 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-06 Kraków => Key Account Manager <=