  • Data: 2009-07-22 06:27:15
    Temat: Re: używana minolta A200 czy coś nowego w tej cenie?
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    dominik pisze:

    > Ma jedną część nową, ale resztę starą.
    aaa czyli jednak nie jest "naprawiany" :) c.b.d.o.

    > Przesadzasz, wiele innych elementów się zużywa jeszcze. Chociażby
    > matryca nabywa dziwnych pikselków.
    ale ja nie pisalem ze po wymianie migawki aparat jest nowy... Wciaz jest
    uzywany, tyle ze nie "naprawiany"

    Reszte wycialem bo wciaz odnosisz sie do tego co powyzej

    W skrocie D5D jest tansze na rynku uzywanych aparatow bo jest starsze,
    no i generalnie gorsze (sam wymieniles np gorszy AF czy AS, pewnie tez
    LCD). Moze miec jednak nowa migawke i modul AS, czyli elementy
    najbardziej awaryjne i drogie w wymianie.
    Moim zdaniem D5D po "leczeniu" ma szanse dluzej pozyc niz zajechana
    A100, w ktorej wymiana migawki moze byc rownie droga co caly aparat.

    Coz, kazdy wybiera sam. Ja wybralem tanszy aparat i kase dolozylem do
    szkiel. Ktos inny kupi a200 z kitem. Ja stwierdzilem ze 6 megapikseli w
    zupelnosci mi wystarcza: czulosci nawet te najwyzsze po potraktowaniu
    odszumiaczem sa o niebo lepsze niz wysokie ISO z kompaktow,
    szybkostrzelnosc jest wystarczajaca i ogranicza mnie tylko karta, malo
    pikselkow to mniejsze pliki i szybsza obrobka, nie musze miec
    wyzylowanych szkiel aby zaspokoic taka matryce.
    Czyli wyboru dokonalem patrzac na wszystkie aspekty a nie tylko patrzac
    na jeden parametr
    Jedyne co tak naprawde doskwiera mi w D5D to czasami nietrafiajacy AF.

    Marx

    Ps. pokaz mi chociaz jeden watek w ktorym ktos narzeka na dead/hot
    piksele ktore pojawily sie w dynaxach ze starosci ...