  • Data: 2009-07-22 10:15:08
    Temat: Re: używana minolta A200 czy coś nowego w tej cenie?
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Wyszomirski pisze:

    > Ale... chyba nie o A200 z kitem chodziło pytajacemu. A200 z kitem
    > oznacza Sony Alfa 200, Minolta (a dokładniej - Konica-Minolta) A200 to
    > hybryda z niewymiennym obiektywem.

    nieofortunna zbieznosc numerow, ktora akurat w tym momencie wyszla :)
    pisalem o wyborze nowego lustra z kitem (a200 najtanszym przykladem)
    kontra zakup uzywanego zestawu z lepszym oszkleniem. Moim zdaniem drugi
    zestaw jest bardziej kreatywny, choc takze i bardziej ryzykowny (ale to
    ryzyko zmniejsza nowa migawka)
    A cala odnoga watku byla o oplacalnosci zakupu hybrydy a200 jesli w
    zblizonej cenie mozna miec lustrzanke
    Marx