  • 111. Data: 2009-12-27 22:15:17
    Temat: Re: użytkownicy iPhone sš chorzy psychicznie
    Od: TGor <g...@w...peel>

    W dniu 2009-12-27 22:22, Sergiusz Rozanski pisze:

    > Są.

    Już nie. Praktycznie nie. I co im dałoby słuchanie Plusa?

    http://tiny.pl/hx368

  • 112. Data: 2009-12-27 22:25:49
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 27.12.2009 TGor <g...@w...peel> napisał/a:

    > Już nie. Praktycznie nie. I co im dałoby słuchanie Plusa?
    >

    > http://tiny.pl/hx368

    Ale pisaliśmy o Vobisie.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 113. Data: 2009-12-28 08:24:01
    Temat: Re: użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:

    > A na iPhonie daje sie linuxa zainstalowac.
    > Natywny system operacyjny jest zly ? :-)

    Ale wiesz ze caly ten iphon i tak pod spodem ma unixa takiego fajnego
    znakowego z /etc /var i innymi smiesznymi rzeczami ?

    A powaznie WM niestety kuleje i nie ma sie co zaklinac ze jest swietny
    skoro tak nie jest. Albo uratuja sie WM7 albo stana sie jeszczse
    bardziej niszowi. Oprocz braku UI w WM doskiwiera "zbyt otwarty" system
    na "grzebanie" przez aplikacje. Koncepcja sandboxow z Androida czy
    iphona zapewnia stabilnosc o ktorej zaden WM marzyc nie moze.

  • 114. Data: 2009-12-28 10:27:26
    Temat: Re: u?ytkownicy iPhone s? chorzy psychicznie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Dec 2009 09:24:01 +0100, Jan Strybyszewski wrote:

    >Ale wiesz ze caly ten iphon i tak pod spodem ma unixa takiego fajnego
    >znakowego z /etc /var i innymi smiesznymi rzeczami ?

    Ale przyjmujac twoj sposob argumentacji - uzytkownicy tego rzekomo
    fajnego systemu maja go dosc i instaluja linuxa :-P

    P.S. Jak to jest - dorobiono do Linuxa cala niezbedna programowa
    obsluge GSM/UMTS, czy w Iphonie jest do tego osobny procesor i tylko
    jakis prosty interfejs ?

    >A powaznie WM niestety kuleje i nie ma sie co zaklinac ze jest swietny
    >skoro tak nie jest. Albo uratuja sie WM7 albo stana sie jeszczse
    >bardziej niszowi.

    Poczekamy zobaczymy - jak na razie to elektronika tanieje i klientow
    przybywa.

    >Oprocz braku UI w WM doskiwiera "zbyt otwarty" system
    >na "grzebanie" przez aplikacje. Koncepcja sandboxow z Androida czy
    >iphona zapewnia stabilnosc o ktorej zaden WM marzyc nie moze.

    Albo duze mozliwosci, albo bezpieczenstwo.
    Ewentualnie jak w Apple - podpisy cyfrowe i jeden sklep z zaufanymi
    aplikacjami :-)

    J.

  • 115. Data: 2009-12-28 10:31:40
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:

    > Ale przyjmujac twoj sposob argumentacji - uzytkownicy tego rzekomo
    > fajnego systemu maja go dosc i instaluja linuxa :-P

    Ale kto instaluje ? Pokazano tylko ze sie da ale nie jest LEPSZY od
    iphoneOS to jest zasadnicza roznica. Zas Android jest lepszy...

    > Poczekamy zobaczymy - jak na razie to elektronika tanieje i klientow
    > przybywa.

    Na co ... tak wiem rynek smartphonow rosnie ale nie rynek WM.
    Jeszcze rok temu HTC wypuszczalo tylko WMowe sluchawki.

    > Albo duze mozliwosci, albo bezpieczenstwo.
    > Ewentualnie jak w Apple - podpisy cyfrowe i jeden sklep z zaufanymi
    > aplikacjami :-)

    99% gospodyn z Gdanska woli bezpieczenstwo. Pamietaj ze ci "poweruserzy"
    zaczynajacy dzien od xda to ledwie 1% wszystkich uzytkownikow. Stad
    mylne przeswiadczenie.

  • 116. Data: 2009-12-28 11:04:54
    Od: TGor <g...@w...peel>

    W dniu 2009-12-27 23:25, Sergiusz Rozanski pisze:

    > Ale pisaliśmy o Vobisie.

    eee
    sorki
    nie wiem jak mogłem o tym zapomnieć...

    TG

  • 117. Data: 2009-12-28 11:14:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Dec 2009 11:31:40 +0100, Jan Strybyszewski wrote:

    >Ale kto instaluje ? Pokazano tylko ze sie da ale nie jest LEPSZY od
    >iphoneOS to jest zasadnicza roznica.

    Podobnego dopisku do swojej informacji nie chcialo ci sie zrobic :-)

    >Zas Android jest lepszy...

    Masz na to jakies poparcie ? Uzywasz moze Androida i WM na codzien ?
    :-)

    >99% gospodyn z Gdanska woli bezpieczenstwo. Pamietaj ze ci "poweruserzy"
    >zaczynajacy dzien od xda to ledwie 1% wszystkich uzytkownikow. Stad
    >mylne przeswiadczenie.

    No ale coz - jak sie chce miec system ktory np pozwoli zrobic "call
    manager", ktory odrzuci niechciane polaczenia, to nie mozna miec potem
    pretensji ze zlosliwy wirus odrzuca mi wszystkie, dlaczego system na
    to pozwolil .. i tak ze wszystkim.

    J.

  • 118. Data: 2009-12-28 11:28:48
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:
    i nie chcialo ci sie zrobic :-)

    > Masz na to jakies poparcie ? Uzywasz moze Androida i WM na codzien ?
    > :-)

    Android ma lepsze UI i lepsza filozofie systemu "piaskownice".
    Oczywiscie jak kazde mlode dziecko np cierpi na brak specyficznych
    aplikacji ale powiedzmy sobie szczerze mowimy o mass market a nie o tym
    iz pani Hania musi WM bo tylko na WM jest ptrogram do zbierania zamowien
    na pizze.

> [...]
    > manager", ktory odrzuci niechciane polaczenia, to nie mozna miec potem
    > pretensji ze zlosliwy wirus odrzuca mi wszystkie, dlaczego system na

    Alez ja nie przecze ze poweruser moze wyciagnac z WM wiele, bo to
    prawda. Ani Androida ani iphoneOS nie "zmodyfikujesz" tak gleboko jak
    WM. Tyle ze wybacz ale masowy uzytkownik to nie wyznaje filozofi iz
    "nowy tydzien bez nowego ROMu to tydzien stracony".

    WM dla przecietnego usera moze ci zaoferowac dzis jednynie przewage w
    ilosci nawigacji (w tym spiraconych) i nie wiele wiecej. Titanium to UI
    rodem z chinskich grajkow mp5 ktore i tak kazdy zamienia na albo TF albo
    SBP MS. Ale chetnie sie dowiem w czym WM jest taki niezastapiony.

  • 119. Data: 2009-12-28 18:09:33
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

> [...]
    > WM. Tyle ze wybacz ale masowy uzytkownik to nie wyznaje filozofi iz
    > "nowy tydzien bez nowego ROMu to tydzien stracony".

    Wyciągnie bardzo wiele, dużo więcej niż ipoo jest w stanei zaoferować.

    Co do ROMów, to się akurat mylisz. Robię hard reset dla zasady rraz na 4
    miesiące, że większość aplikacji jak SPB Finance, PPCPIMBackup, SPB
    Pocket+, Advanced Config i jeszcze kilka innych, których używam pozwala
    backupować swoje ustawienia to przywrócenie systemu trwa niewiele,
    szczególnie teraz gdy SKTools oferuje unattended instalację wszystkiego,
    czego potrzebujesz.

> [...]
    > rodem z chinskich grajkow mp5 ktore i tak kazdy zamienia na albo TF albo
    > SBP MS. Ale chetnie sie dowiem w czym WM jest taki niezastapiony.

    Niezastąpiony jest w ilości softu i wyborze jaki masz jak czegoś
    potrzebujesz. Masz takie UI jakie Tobie się akurat podoba. Jedni lubią
    TF3D, SenseUI, SPB Mobile Shell a inni jeszcze coś innego. Każdy ma coś
    dla siebie, coś zupełnie innego.

    A jak mu się nie podoba to co inni zrobili, to z odrobiną znajomości
    XMLa sam sobie coś wykombinuje.

    W tym właśnie jest WM niezastąpiony, jest cholernie łatwo modyfikowalny
    na milion różnych sposobów.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 120. Data: 2009-12-28 20:14:09
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 28.12.2009 Szadzik <s...@o...pl> napisał/a:

> [...]
    > backupować swoje ustawienia to przywrócenie systemu trwa niewiele,
    > szczególnie teraz gdy SKTools oferuje unattended instalację wszystkiego,

    To co powiesz na to że w przypadku iP w kilka minut z _gołego_ aktywnego
    iP po włożeniu karty robię _mojego_ przez wpisanie kilku haseł?
    Kontakty, kalendarze, poczta, aplikacje - wszystko zbackupowane na
    moim serwerze i w appstore. Nawet komputera do tego nie potrzebuję, ani
    karty z backupem, styknie dostęp do sieci.

> [...]
    > potrzebujesz. Masz takie UI jakie Tobie się akurat podoba. Jedni lubią
    > TF3D, SenseUI, SPB Mobile Shell a inni jeszcze coś innego. Każdy ma coś

    Zmiany UI to akurat też nie problem, bawiłem się tym, ale oryginalny mi
    akurat pasuje. Można sobie podmieniać też na różne.

    > A jak mu się nie podoba to co inni zrobili, to z odrobiną znajomości
    > XMLa sam sobie coś wykombinuje.

    Jak bym nie miał co robić :)

    > W tym właśnie jest WM niezastąpiony, jest cholernie łatwo modyfikowalny
    > na milion różnych sposobów.

    Co nie zmienia faktu że to obecnie najbardziej zkostniały system pamiętający
    jeszcze pod spodem stare wince i przez to ma wiele nieodwracalnych naleciałości.
    Ja zaczynałem od ppc2000 więc coś o tym wiem, już bardziej wolałem palmos5
    mimo np braku wielozadaniowości.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***