    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: u?ytkownicy iPhone s? chorzy psychicznie
    Date: Mon, 28 Dec 2009 12:14:47 +0100

    On Mon, 28 Dec 2009 11:31:40 +0100, Jan Strybyszewski wrote:

    >Ale kto instaluje ? Pokazano tylko ze sie da ale nie jest LEPSZY od
    >iphoneOS to jest zasadnicza roznica.

    Podobnego dopisku do swojej informacji nie chcialo ci sie zrobic :-)

    >Zas Android jest lepszy...

    Masz na to jakies poparcie ? Uzywasz moze Androida i WM na codzien ?
    :-)

    >99% gospodyn z Gdanska woli bezpieczenstwo. Pamietaj ze ci "poweruserzy"
    >zaczynajacy dzien od xda to ledwie 1% wszystkich uzytkownikow. Stad
    >mylne przeswiadczenie.

    No ale coz - jak sie chce miec system ktory np pozwoli zrobic "call
    manager", ktory odrzuci niechciane polaczenia, to nie mozna miec potem
    pretensji ze zlosliwy wirus odrzuca mi wszystkie, dlaczego system na
    to pozwolil .. i tak ze wszystkim.

    J.