  • 121. Data: 2009-12-29 08:01:01
    Temat: Re: u?ytkownicy iPhone s? chorzy psychicznie
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Wyciągnie bardzo wiele, dużo więcej niż ipoo jest w stanei zaoferować.

    I co z tego.... zaprwde nadmierne przebywanie na forum xda-dev wypaczylo
    ci spojrzenie na swiat. Naprawde 99% gospodyn z gdanska nie chce
    zajmowac sie gotowaniem ROMow by miec WM taki jaki chca.

    > Co do ROMów, to się akurat mylisz. Robię hard reset dla zasady rraz na 4
    > miesiące, że większość aplikacji jak SPB Finance, PPCPIMBackup, SPB
    > Pocket+, Advanced Config i jeszcze kilka innych, których używam pozwala
    > backupować swoje ustawienia to przywrócenie systemu trwa niewiele,
    > szczególnie teraz gdy SKTools oferuje unattended instalację wszystkiego,
    > czego potrzebujesz.

    Mowilem juz ze masz wypaczone spojrzenie powerusera ?

    > Niezastąpiony jest w ilości softu i wyborze jaki masz jak czegoś
    > potrzebujesz. Masz takie UI jakie Tobie się akurat podoba. Jedni lubią
    > TF3D, SenseUI, SPB Mobile Shell a inni jeszcze coś innego. Każdy ma coś
    > dla siebie, coś zupełnie innego.

    TF3D jest tylko w HTC, Sense UI to jakby to samo, a
    SPB MS kosztuje rowniutka stowke :)

    > A jak mu się nie podoba to co inni zrobili, to z odrobiną znajomości
    > XMLa sam sobie coś wykombinuje.

    No przeciez juz pisalem ze jestes spaczony.

    > W tym właśnie jest WM niezastąpiony, jest cholernie łatwo modyfikowalny
    > na milion różnych sposobów.

    Ta no to teraz idz na ulice spotkaj pana z Samsungiem Omnia i wytlumacz
    mu jak zrobic TF2D na jego telefonie :) Powodzenia zycze.

  • 122. Data: 2009-12-29 08:11:03
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > Szadzik pisze:

    > Mowilem juz ze masz wypaczone spojrzenie powerusera ?

    Nie, Mówiłeś, że poweruser może dużo wyciąnąć z WM, nic nie mówiłeś o
    wypaczeniach poweruserów.

    > TF3D jest tylko w HTC, Sense UI to jakby to samo, a
    > SPB MS kosztuje rowniutka stowke :)

    TF3D zostało już portowane na tyle innych urządzeń, że ho,ho,ho.

    Na Xperii mogę to mięc nawet jako panel.

    Co do SPB, mam za darmo, SE daje za darmo z XPERIĄ.

    > No przeciez juz pisalem ze jestes spaczony.

    A jak Ty javy się nauczyć postanowisz to też będziesz spaczony? Czy to,
    że człowiek czegoś się w życiu nauczył to tylko oznacza spaczenie?

    > Ta no to teraz idz na ulice spotkaj pana z Samsungiem Omnia i wytlumacz
    > mu jak zrobic TF2D na jego telefonie :) Powodzenia zycze.

    Omnia ma jak to zwykle w samsungach dziwną rozdzielczość ekranu, więc
    nie wiem, czy TF2D/ TF3D jest na niego dostępne.

    Na Omnia 2 już jest: http://www.youtube.com/watch?v=umA58ZSF7rc /
    www.batista70phone.com/?p=2820

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 123. Data: 2009-12-29 08:14:43
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Nie, Mówiłeś, że poweruser może dużo wyciąnąć z WM, nic nie mówiłeś o
    > wypaczeniach poweruserów.

    Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)

    > TF3D zostało już portowane na tyle innych urządzeń, że ho,ho,ho.

    I znowu brniesz ze gotowanie romow to obowiazkowa umiejetnosc
    posiadacza WM. O legalnosci nawet nei wspomne.

    Tak mam TF2D z WM6.5 na Omnii :)

    > Na Xperii mogę to mięc nawet jako panel.
    > Co do SPB, mam za darmo, SE daje za darmo z XPERIĄ.

    Ale nie jest czescia WM :)

    > A jak Ty javy się nauczyć postanowisz to też będziesz spaczony? Czy to,
    > że człowiek czegoś się w życiu nauczył to tylko oznacza spaczenie?

    Jak chce wypic piwo naprawde nie musze kupowac browaru i skonczyc szkoly
    kiperskiej

    > Omnia ma jak to zwykle w samsungach dziwną rozdzielczość ekranu, więc
    > nie wiem, czy TF2D/ TF3D jest na niego dostępne.

    Jest bo mam :) zreszta tutaj tez jest
    http://www.youtube.com/watch?v=DRs5jF3EVfA&feature=r
    elated

  • 124. Data: 2009-12-29 08:40:32
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)

    Bardzo ciekawe stwierdzenie.

    > I znowu brniesz ze gotowanie romow to obowiazkowa umiejetnosc
    > posiadacza WM. O legalnosci nawet nei wspomne.

    Jeśli gotowaniem romów nazywasz zainstalowanie jednego CABa to
    oczywiście, będzie to dla Ciebie za trudne.

    > Ale nie jest czescia WM :)

    Tylko niby czego jest częścią jeśli jest zainstalowany i dostępny na
    stronie SE? Częścią Androida?

    > Jak chce wypic piwo naprawde nie musze kupowac browaru i skonczyc szkoly
    > kiperskiej

    Kolejne zarąbiste stwierdzenie.

    Janek, jak nie masz argumentów, to po prostu wyłącz komputer i nie pisz
    tych bzdur.

  • 125. Data: 2009-12-29 09:24:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 29 Dec 2009 08:40:32 +0000, Szadzik napisał(a):

    > Jeśli gotowaniem romów nazywasz zainstalowanie jednego CABa to
    > oczywiście, będzie to dla Ciebie za trudne.

    Wiesz po czym poznać oszołoma? Po tym, że sam używa w najlepsze, a innym
    odmawia. Sam się bawi Samsungiem z lewym WM 6.5.3, co widać wyraźnie na
    filmiku o sklepach internetowych, a innym wygaduje, że to nielegalne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 126. Data: 2009-12-29 09:28:54
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Bardzo ciekawe stwierdzenie.

    Takie zycie, ale jakie prawdziwe

    > Jeśli gotowaniem romów nazywasz zainstalowanie jednego CABa to
    > oczywiście, będzie to dla Ciebie za trudne.

    Tiaaa i pewnei dlatego 90% posiadaczy TF portowanych ma je za pomoca
    ROMu bo te caby jakos tak dziwnie "slabo dzialaja"

    > Tylko niby czego jest częścią jeśli jest zainstalowany i dostępny na
    > stronie SE? Częścią Androida?

    Oczywiscie ze Firefox jest czescia Windowsa... szkoda ze Komisja
    Europejska glupia zapewne tego nei zauwazyla.

    > Kolejne zarąbiste stwierdzenie.

    Ale fajne nie :)

    > Janek, jak nie masz argumentów, to po prostu wyłącz komputer i nie pisz
    > tych bzdur.

    Ciagle pisze... bo mam racje :) ... czy instalowes juz dzisiaj nowy ROM?

  • 127. Data: 2009-12-29 09:30:49
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Wiesz po czym poznać oszołoma? Po tym, że sam używa w najlepsze, a innym
    > odmawia. Sam się bawi Samsungiem z lewym WM 6.5.3, co widać wyraźnie na
    > filmiku o sklepach internetowych, a innym wygaduje, że to nielegalne.

    Alez spokojnie jestem takim samym poweruserem. Nie mowimy jednak o nich
    bo to promile posiadaczy WM.
    Nigdy i nigdzie nie mowilem ze WM nie moze byc fajny .... ale naprawde
    99% gospodyn z Gdanska na haslo gotowanie ROMow wyciaga zestaw garnkow
    Zeptera a nie kabel USB :)

  • 128. Data: 2009-12-29 10:01:15
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > gospodyn z Gdanska na haslo gotowanie ROMow wyciaga zestaw garnkow Zeptera

    Ale to problem tych 99% gospodyń, identycznie reagują na hasło pilot od TV,
    DVD czy innego nieskomplikowanego urządzenia które obsługi można nauczyć
    nawet małpe, a gospodyni z gdańska nie :))) Gospodyni z Gdańska windowsa na
    laptopie nawet z recovery też nie postawi więc daru sobie.

  • 129. Data: 2009-12-29 17:26:48
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2009-12-29 11:01, BaX wrote:

> [...]
    > nawet małpe, a gospodyni z gdańska nie :))) Gospodyni z Gdańska windowsa na
    > laptopie nawet z recovery też nie postawi więc daru sobie.

    Ale ta sama gospodyni "pójdzie" do sklepu (czyli appstore) i kupi sobie
    program robiący nic za 4,99 dolara, polegając jedynie na swojej
    dotychczasowej wiedzy i doświadczeniu :-) I nie wiadomo zupełnie
    dlaczego, power userzy od WM czy *niksów odmawiają jej prawa do tego,
    wyszydzając itp.

  • 130. Data: 2009-12-29 18:41:49
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > Ciagle pisze... bo mam racje :) ... czy instalowes juz dzisiaj nowy ROM?

    Jasne, ze trzy pewnie. Wszystkie zainstalowałem i zrobiłem 18 hard resetów.

    Dla Ciebie wszystko co trzeba zrobić na WMie jest niesłychanie
    skomplikowane, a jeśli podobną operację trzeba wykonać na ipooo (o
    przepraszam, Ty nie masz iphonea, masz TYLKO ipoda touch) to nagle staje
    się niesłychanie proste. Cóż za logika.

    W czym masz rację? Przecież Ty nie piszesz żadnych konkretnych
    argumentów, to jak możesz mieć rację?