  • 101. Data: 2009-12-23 21:02:34
    Temat: Re: użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Dec 2009 21:46:35 +0100, VomitroN wrote:
    >BTW Top 10 sprzedazy w Vobisie za listopad br:

    Vobis polska, czy vobis niemcy ?

    >1. HTC Touch Pro 2
    >2. HTC Touch Diamond II [..]
    >
    >Czy aby nie brakuje tu produktu pewnej firmy sadowniczej ? :)))

    A maja w ofercie ?

    J.

  • 102. Data: 2009-12-23 23:45:16
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 23.12.2009 VomitroN <v...@i...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    > wiadomości news:slrnhj3k1s.78d.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    >>> wiadomości
    >>> news:slrnhj14gb.7n7.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Kolejny, ktory bije piane a nawet iPhona nie ma.

    Mam, w domu są nawet dwa i kilka innych pda również.

    > A ktos w tym watku grzecznie prosil, zeby nie karmic trolla... mea culpa.

    Twoje cięcie cytatów było bardzo trolowate.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 103. Data: 2009-12-24 06:57:41
    Od: TGor <g...@w...peel>

    W dniu 2009-12-23 22:02, J.F. pisze:

    > A maja w ofercie ?
    >
    > J.

    A jesli nie to z jakiego powodu? :>
    TG

  • 104. Data: 2009-12-24 07:33:50
    Od: TGor <g...@w...peel>

    W dniu 2009-12-21 13:28, Jan Strybyszewski pisze:

    > Witaj MS trolu :)!!! w realnym swiecie... chocbys nie wiem jak tupal
    > nozka udzial WM spada bo ludzie maja alternatywe czy to iphoneOS czy to
    > Android. Na WM miejsca na tym swiecie juz nie ma.

    Normalny proces dzielenia się rynkiem.
    Poczekaj na reakcję MS - albo wyskoczy z czymś "nowym" albo odstrzeli
    nierentowną działkę. Taka sama szansa, jak w przypadku iJobsa, który już
    parę razy utopił firmę...

    TG

  • 105. Data: 2009-12-25 09:53:55
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Wskaż konieczność użycia rysika, najlepiej na przykładzie Touch HD2

    wskaż konieczność użycia rysika w i780? Masz pełną klawiature i myszke
    opryczną. podobnie jest chyba też w Xperii.

    ToMasz

  • 106. Data: 2009-12-26 00:23:01
    Temat: Re: użytkownicy iPhone sš chorzy psychicznie
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 24.12.2009 TGor <g...@w...peel> napisał/a:

    > A jesli nie to z jakiego powodu? :>

    Są partnerem polkomtela który nie dopchał się do Apple?

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 107. Data: 2009-12-26 00:33:47
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

  • 108. Data: 2009-12-27 14:13:59
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    TGor pisze:

    > Normalny proces dzielenia się rynkiem.
    > Poczekaj na reakcję MS - albo wyskoczy z czymś "nowym" albo odstrzeli
    > nierentowną działkę. Taka sama szansa, jak w przypadku iJobsa, który już
    > parę razy utopił firmę...

    A kiedy to iJobs utopił firme, wtedy kiedy wrócił z Next kasujac same
    dziadostwa wprowadzaja iMaci iPody ?

    Poki co to narazie Microsoft ma same porazki, Zune .. fajny folklor. Do
    Xboxa dokladaja 8 rok z rzedu. WM zszedl ponizej 10% udzialu rynkowego i
    pikuje niczym AirFrane do Atlantyku

  • 109. Data: 2009-12-27 20:45:06
    Od: TGor <g...@w...peel>

    W dniu 2009-12-26 01:33, Sergiusz Rozanski pisze:

    > Są partnerem polkomtela który nie dopchał się do Apple?

    Hmmm. A są*?
    Myślę, że ww. nie ma** większego znaczenia. Niby dlaczego Plotkomtel
    miałby wpływac na ich politykę w tej materii. Co najwyżej nie dodawaliby
    macanego jabłkofonu do aktywacji Plusa.

    * jeszcze ;-)
    ** miało

  • 110. Data: 2009-12-27 21:22:52
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 27.12.2009 TGor <g...@w...peel> napisał/a:

    > Hmmm. A są*?
    Są.

    > Myślę, że ww. nie ma** większego znaczenia.
    Myślę że nie widziałeś nigdy umowy dystrybucyjnej. Znasz może jakiś
    salon w którym są dostępne abo >1 operatora (w PL).

    > Niby dlaczego Plotkomtel
    > miałby wpływac na ich politykę w tej materii.
    Bo by nic nie dostali? Macie telefony, lae tylko od nas (kropka).

    > Co najwyżej nie dodawaliby
    > macanego jabłkofonu do aktywacji Plusa.
    I niby jaki w tym byłby sens? Jak wiele się sprzedaje iP po 2.5kzł bez
    abo? 1.5 miesięcznie w całej pl?

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***