  • 51. Data: 2020-03-09 18:59:56
    Temat: Re: uwaga na pieszych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

    > --Obowiazuje PoRD a nie logika ;)
    >
    > Decyduje sąd. Wyrok jest i pozamiatane. Reklamacja zostala odrzucona
    > ;-)

    CZyli 3/4 watku jest o tym ze własciwie nie wiemy dlaczego sad taki wyrok
    wydał a ty przyparty do muru nietrafionym argumentem o zachowaniu
    szczególnej ostroznosci mowisz "BO TAK", usmiechasz sie i czujesz ze
    wygrałes argumentacje? Kurde...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 53. Data: 2020-03-09 18:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

    > Ograniczenie 40! z czegoś wynika choć inicjały twierdzą że jest
    > inaczej ;-) sąd podszedł do sprawy logicznie i wynik był
    > przesądzony.

    Ograniczenie z 50 na 40 choc brzmi strasznie, jest w sumie niewielkim
    ograniczeniem.
    I z tego co ja pamietam, przepisy nie implikują koniecznosci zachowania
    szczegolnej ostroznosci.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 52. Data: 2020-03-09 18:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > No niestety nie, ponieważ w bardzo wielu miejscach nie ma innej
    > lepszej organizacji ruchu niż wyjście pieszego spomiędzy stojących
    > aut.

    Ale to nie implikuje wychodzenia "bez upewnienia sie ze nic nie jedzie"

    CZyli co? Miał leciec nad szpalerem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 54. Data: 2020-03-09 19:33:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Miał jechać wolniej.
    Czego nie rozumiesz??

    -----

  • 55. Data: 2020-03-09 19:48:24
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-09 06:30, Przemek Jedrzejczak wrote:
    > -nie
    >
    > Oczywiście że tak. Prędkość w obszarze zabudowanym to 50 km/h więc jeśli
    organizator ruchu ja obniżył tzn że zachodziły ku temu przesłanki.

    Prędkość w obszarze zabudowanym to 50km/h więc jeśli kierowca ją
    przekroczył tzn że zacchodziły ku temu przessłanki.

    > W tej sytuacji (miejsce kultu religijnego, wzmożony ruch pieszych) logiczne jest
    zachowanie szczególnej ostrożności czego kierowca nie uczynił ba przekroczył
    dozwolona prędkość. Sąd nie miał w tej sytuacji wyjścia :-)

    Rozumiem na przejściu, ale poza nim to ciągle jezdnia jest dla
    samochodów a nie piechochodów.

  • 56. Data: 2020-03-09 19:56:00
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-09 17:42, Przemek Jedrzejczak wrote:
    > Tu raczej chodzi o współwinę kierowcy i w dodatku tylko finansową (bo nie dostał np
    zawiasów) ale tak pieszy może być niewidomy, niesłyszący czy upośledzony psychicznie
    ale w żadnym wypadku nie zwalnia to kierowcy z jego obowiązków i sąd tylko to tym
    wyrokiem potwierdza.

    Ale brednie. Jak się nie widzi to się nie wchodzi na jezdnię.

  • 57. Data: 2020-03-09 21:05:39
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-03-09 06:30, Przemek Jedrzejczak wrote:
    > Oczywiście że tak. Prędkość w obszarze zabudowanym to 50 km/h więc jeśli
    organizator ruchu ja obniżył tzn że zachodziły ku temu przesłanki. W tej sytuacji
    (miejsce kultu religijnego, wzmożony ruch pieszych) logiczne jest zachowanie
    szczególnej ostrożności czego kierowca nie uczynił ba przekroczył dozwolona prędkość.
    Sąd nie miał w tej sytuacji wyjścia :-)

    Gdyby ustawodawca zakładał że znak ograniczenia prędkości musi być
    łączony ze szczególną ostrożnością to by to zapisał w pord. A póki co
    znak ograniczenia prędkości ZASTĘPUJE stosowanie owej szczególnej
    ostrożności nawet jeżeli tobie wydaje się inaczej.

  • 58. Data: 2020-03-09 21:08:14
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-03-09 18:59, Budzik wrote:
    > Ograniczenie z 50 na 40 choc brzmi strasznie, jest w sumie niewielkim
    > ograniczeniem.
    > I z tego co ja pamietam, przepisy nie implikują koniecznosci zachowania
    > szczegolnej ostroznosci.

    Ba, można przyjąć nawet ograniczenie jest po to żeby tej szczególnej
    ostrożności nie trzeba było stosować na jakimś znacznym odcinku bo
    wystarczy zmniejszyć prędkość aby zredukować prawdopodobieństwo zajścia
    określonego zdarzenia.

  • 59. Data: 2020-03-09 21:08:52
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-03-09 21:08, m4rkiz wrote:

> [...]
    > ostrożności nie trzeba było stosować na jakimś znacznym odcinku bo
    > wystarczy zmniejszyć prędkość aby zredukować prawdopodobieństwo zajścia

    Bądź nieokreślonego jeżeli ograniczenie nie występuje ze znakiem
    ostrzegawczym.

  • 60. Data: 2020-03-10 05:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Miał jechać wolniej.
    > Czego nie rozumiesz??

    No ale przeciez jechał wolniej...
    Czego nie rozumiesz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,