  • Data: 2011-11-01 18:52:59
    Temat: Re: usztywnienie poduszki silnika
    Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Póki co nauczyłem się mięciusio zmieniać biegi. :-)
    >
    > Ale fakt, denerwuje to w korkach...

    ja już też to opanowałem ale szkoda sprzęgła bo dłużej trzeba je
    przytrzymać.

    Dałem dziś poduche teściowi bo ma znajomego, który zajmuje się gumowaniem
    (napeawa taśmociągów, jakieś rolki kopalniane, regenaeracji kółek itp). Ma
    to jutro zobaczyć i zaproponowac czym to wypełnić by nie było na sztywno a
    trochę elastycznie:-)

    Aha u mnie chodzi o 5tke ale konstrukcja poduszki ta sam...

    uciu:)