  • Data: 2011-11-01 18:09:47
    Temat: Re: usztywnienie poduszki silnika
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "uciu" wrote:
    > Może jakiś silikon? ale czy on nie bedzie za długo schnął?

    Jako user Mazdy 3, zaznajomiony z problemem gównianości poduszek
    silnika w tym aucie, naczytałem się na forum mazdaspeed, że ludzie
    radzą sobie z tym za pomocą silikonu. Nie wiem ile to schnie i na
    ile pomaga, ale temat jest na pewno do znalezienia na forum.

    Ja się za to będę brał dopiero na wiosnę, przez zimę jakoś przeżyję.
    Pewnie pójdzie do wymiany prawa poduszka boczna (ta olejowa) i jakaś
    rzeźba z tylną.

    Póki co nauczyłem się mięciusio zmieniać biegi. :-)

    Ale fakt, denerwuje to w korkach...

    Pozdrawiam
    .Peeter