  • 11. Data: 2009-11-30 17:21:16
    Temat: Re: uszkodzony obiektyw za taka kase poszedł ...
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    > mam zdjęcia.
    > to była matryca???

    bez znaków zapytania ;-)

    to była matryca i oles był tego świadom

  • 12. Data: 2009-11-30 17:43:36
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik ""Paweł W."" napisał

    > Kropeczki się pojawiają pewnie od brudnej matrycy i f/16 w górę. A jak
    > bardzo brudna, to może i od f/8. Tak podejrzewam, ale musiałbym przed
    > kupnem zdjęcia obejrzeć.

    Ja bym obstawiał coś lepszego - zdjęcia z lampą ; )))))

    adam

  • 13. Data: 2009-11-30 18:19:43
    Od: "ubik80" <u...@o...pl>

    http://pokazywarka.pl/fhdl5x/

    tu po linkiem są zdjęcia które wysyłał do zainteresowanych aukcją,
    nie rozumiem, dlaczego piszesz, że to matryca i że sprzedający o tym
    wiedział a pisał że to obiektyw ???

  • 14. Data: 2009-11-30 18:45:19
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    > tu po linkiem są zdjęcia które wysyłał do zainteresowanych aukcją,
    > nie rozumiem, dlaczego piszesz, że to matryca i że sprzedający o tym
    > wiedział a pisał że to obiektyw ???

    rozmawiałem z nim i też mi przesłał kilka zdjęci.
    sam widzisz ze kropki są w tych samych miejscach i o różnym rozmyciu.

    myślę ze cena doszła do tylu bo nie tylko ja to zauważyłem

  • 15. Data: 2009-11-30 19:53:15
    Od: "MarekF" <o...@w...pl>

    Użytkownik "TheGuru" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > rozmawiałem z nim i też mi przesłał kilka zdjęci.
    > sam widzisz ze kropki są w tych samych miejscach i o różnym rozmyciu.
    >
    > myślę ze cena doszła do tylu bo nie tylko ja to zauważyłem
    Gosciu sfocil UFO i pomyslal.ze ma spieprzony obiektyw. Mam takie fotki,
    poznanskiej opery robione w odstepach kilkusekundowych. Sfocilem UFO.
    Jezeli chodzi o dyskusje sprzedazy, to mam zapytanie, czy sprzedal za drogo,
    czy za tanio, bo nie bylo odpowiedzi. Czaje sie na taka sigme. Marze o niej.
    Pozdr
    marekF

  • 16. Data: 2009-11-30 20:11:58
    Od: "ubik80" <u...@o...pl>

    > Jezeli chodzi o dyskusje sprzedazy, to mam zapytanie, czy sprzedal za
    > drogo, czy za tanio, bo nie bylo odpowiedzi. Czaje sie na taka sigme.
    > Marze o niej.

    odpowiedz sobie sam.
    nowa na allegro/ceneo : 2000 zł
    ktoś sprzedaje nówkę z zestawu za 1500 zł
    nowa w usa : 479$ = 1340 zł.

    ja chyba poproszę kumpla ze stanów żeby kupił i mi przywiózł
    ale nie mogę znzleżc taniej niz 479$

  • 17. Data: 2009-11-30 20:30:56
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    > Jezeli chodzi o dyskusje sprzedazy, to mam zapytanie, czy sprzedal za
    > drogo,
    > czy za tanio, bo nie bylo odpowiedzi. Czaje sie na taka sigme. Marze o
    > niej.

    gdyby wystawił ją z miesiąc wcześniej to bym licytował do ok 1300 teraz
    czekam na kolejną okazję

  • 18. Data: 2009-11-30 21:08:03
    Od: "MarekF" <o...@w...pl>

    Użytkownik "ubik80" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > odpowiedz sobie sam.
    > nowa na allegro/ceneo : 2000 zł
    > ktoś sprzedaje nówkę z zestawu za 1500 zł
    > nowa w usa : 479$ = 1340 zł.

    Gdybym mial wybierac nowke za 2000,- i uzywana 1500,- , wybralbym nowke z
    gwarancja (a co to jest nowka z zestawu? , jakby uzywana)
    Pozdr

  • 19. Data: 2009-12-01 00:17:17
    Temat: Re: uszkodzony obiektyw za taka kase poszed? ...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-11-30, TheGuru <t...@o...pl> wrote:
    > rozmawia?em z nim i te? mi przes?a? kilka zdj?ci.
    > sam widzisz ze kropki s? w tych samych miejscach i o ró?nym rozmyciu.

    I to dowodzi, że matryca?
    To jest krótki obiektyw, paproch w jego środku może dać taki efekt.

    --
    Marcin