  • 31. Data: 2011-05-18 16:50:37
    Temat: Re: uszkodzenie sony alfa 100
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-18 00:12, dominik pisze:

    > Chyba niepotrzebnie się dajesz prowokować i zbyt bardzo uogólniasz, więc
    > pewnie często ktoś Cię poprawi. Lepiej do tego podejść luźno i z uśmiechem
    > :) polecam :)

    Przysyłają mi z allegro reklamy. Teraz sobie weszłam na pierwszy z
    brzegu link i widzę jak "idą" uszkodzone aparaty. Ktoś nawet 2 szt.
    kupił. Pewnie wie jak naprawić i potem używać. Czy to możliwe, żeby
    zamieszczone tam zdjęcia były zrobione z tego (a przynajmniej tej samej
    marki) aparatu?
    http://allegro.pl/super-aparat-cyfrowy-5-mpix-sd-usb
    -germany-od-1-zl-i1598480816.html

    --
    animka

  • 32. Data: 2011-05-18 18:11:28
    Od: TM <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-14 10:31, TM pisze:
    > Witam.
    > Spotkała mnie bardzo przykra niespodzianka.
    > Włożyłem jakąś podejrzaną kartę do mojej alfy 100 włączyłem aparat i ...
    > ciemność, aparat wydał odgłos jak zwykle i nie wystartował. I koniec.
    > Zapewne serwis - ciekawe co się spaliło i ile to będzie kosztować.
    > Spotkało kogoś coś takiego?
    >
    > TM

    I zrobił się z tego wątek o walorach intelektualnych jednego z
    użytkowników forum :)

    Dodam tylko, że oddałem aparat do serwisu. Diagnoza - spalony moduł
    zasilania. Koszt naprawy 200 PLN.
    Dodatkowo nauczyłem się żeby uważać z kartami i przejściówkami.

    Pozdrawiam.
    TM

  • 33. Data: 2011-05-18 18:39:18
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-05-18 18:50, animka wrote:
    > Przysyłają mi z allegro reklamy. Teraz sobie weszłam na pierwszy z brzegu
    > link i widzę jak "idą" uszkodzone aparaty. Ktoś nawet 2 szt. kupił. Pewnie
    > wie jak naprawić i potem używać.

    Jak już bardzo chcesz to kupuj aparaty z uszkodzonymi matrycami, je
    serwisy naprawiają za darmo, a na allegro wielu ludzi sprzedaje je w cenie
    złomu. To co podajesz to niemarkowy i wyjątkowo słaby sprzęt, nie wart
    nawet tej ceny, nie będzie lepszy od tego co masz.

    > Czy to możliwe, żeby zamieszczone tam
    > zdjęcia były zrobione z tego (a przynajmniej tej samej marki) aparatu?
    > http://allegro.pl/super-aparat-cyfrowy-5-mpix-sd-usb
    -germany-od-1-zl-i1598480816.html

    Oczywiście że nie są, bo ich matryce mają zbyt mały zakres tonalny, cienie
    będą przy nich smoliste, a światła przepalone. Do tych aparatów trafiają
    najgorsze i najtańsze matryce.
    Jak wspominałem lepiej kupić coś używanego np. canona czy nikona. Przy
    licytacjach można w całkiem fajnej cenie coś dostać dobrego :)

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 34. Data: 2011-05-18 18:40:22
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-05-18 20:11, TM wrote:
    > Dodam tylko, że oddałem aparat do serwisu. Diagnoza - spalony moduł
    > zasilania. Koszt naprawy 200 PLN.
    > Dodatkowo nauczyłem się żeby uważać z kartami i przejściówkami.

    To chyba nie tak drogo jeszcze, zwłaszcza zważywszy na cenę aktualną tego
    modelu.
    Ku przestrodze możesz napisać co to wkładałeś dokładnie?

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 35. Data: 2011-05-18 19:16:58
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-05-17 21:50, animka pisze:

    > A ja Cie miałam za takiego sympatycznego faceta, pochwaliłam Twoje
    > piękne zdjęcia, a Ty mi nie wiem czemu dokopałeś.

    A Ty durna nie odróżniasz dominika od Dominika
    "Chodząca inteligencja"

    JD

  • 36. Data: 2011-05-18 20:03:11
    Od: TM <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-18 20:40, dominik pisze:

    > To chyba nie tak drogo jeszcze, zwłaszcza zważywszy na cenę aktualną tego
    > modelu.
    > Ku przestrodze możesz napisać co to wkładałeś dokładnie?

    mikroSD firmy Goodram do przejściówki na MemoryStickProDuo (też
    Goodram), a to do przejściówki na CompactFlash (Sony) i to do aparatu. I
    to tyle, bo innych przejściówek już nie mam :) Sam się sobie dziwię, że
    na to wpadłem.
    TM

  • 37. Data: 2011-05-18 20:45:47
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-05-18 22:03, TM wrote:
> [...]
    > bo innych przejściówek już nie mam :) Sam się sobie dziwię, że na to wpadłem.

    Hah, co za kombinacja! :)
    Coś po drodze musiało pójść nie tak chyba w którejś z przejściówek :/

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 38. Data: 2011-05-18 20:48:15
    Od: Pawel Gancarz <y...@t...pl>

    W dniu 11-05-18 22:03, TM pisze:

> [...]
    > Goodram), a to do przejściówki na CompactFlash (Sony) i to do aparatu. I
    > to tyle, bo innych przejściówek już nie mam :) Sam się sobie dziwię, że

    Prawdziwy cud, że aparat nie zaczął do Ciebie gadać ;)
    --
    "We all go a little mad sometimes."
    Norman Bates

  • 39. Data: 2011-05-19 00:43:15
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-18 20:39, dominik pisze:

> [...]
    > Jak wspominałem lepiej kupić coś używanego np. canona czy nikona. Przy
    > licytacjach można w całkiem fajnej cenie coś dostać dobrego :)

    Ja nie chcę kupić, bo mam tego Acera z różnymi bajreami, który ładnie
    robi zdjęcia, poza tym mam 2 telefony, które też ładnie robią zdjęcia.
    Myślałam, że LG jest do niczego, ale ktoś tutaj pochwalił zdjęcia z tego
    telefonu.
    Dzisiaj zrobilam tyl telefonem LG z okna u mamusi ogródki lokatorów i
    dwa (bez obróbki) przedstawiam:
    http://imageshack.us/f/69/img225p.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/824/img234w.jpg
    /

    --
    animka

  • 40. Data: 2011-05-19 00:57:30
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-18 21:16, JD pisze:

    > A Ty durna nie odróżniasz dominika od Dominika
    > "Chodząca inteligencja"

    No jeśli to inny Dominik to dziękuję za wskazanie :-)
    Czyli jest Dominik dobry i dominik zły? Ten drugi może się poprawi :-)

    --
    animka