  • Data: 2019-06-19 12:00:28
    Temat: Re: uszczelka pod głowica czy to wada ukryta ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >W ubiegłym roku w marcu kupiłem Mazde 6 benzyne z 2002 roku
    >najdroższą w okolicy bo najmniej zeżartą przez rdze.
    >Że się nie znam (to moje trzecie auto a prawo jazdy mam 25 lat)
    >to pojechałem do pana mechanika i stacji diagnostycznej.
    >Wszyscy powiedzieli że auto jest OK.
    >Potem byłem jeszcze u jednego żeby sprawdził co trzeba bo przez
    >półroku miałem zrobić 50 tysięcy kilometrów.

    I kupujesz 17 letnie auto ?

    >Jakież moje było zdziwienie gdy na pierwszym rondzie skręcam
    >zaczynam hamować a tu się wszystko tłucze tak że niemogę.
    >Pan mechanik stwierdził hamulce przód komplet do wymiany.
    >To było w pierwszym tygodniu jazdy.

    Masz w planach 50kkm i narzekasz, ze klocki trzeba zmienic ?

    >Po półtora roku auto przejechało 40 tysięcy.
    >Z czego 30+ tysięcy po austostradzie z obrotami silnika powyżej 4
    >tysięcy.
    >Miało wymieniane tylne hamulce,świece, kable wysokiego i wtryskiwacze
    >LPG
    >bo za rzadko wymieniałem filtr.

    Hm, z tymi wtryskiwaczami to cie ktos nie naciagnal ? (*)

    >napięcia i opony.
    >Pytanie są dwa:
    >Z tymi hamulcami z przodu (potrzeba wymiany) kogo mam podać do sądu?

    Teraz, po poltora roku ?
    A i po tygodniu ... ciekawe co sad/biegly na to ... sprawdzic stan
    klockow w zakresie obowiazkow mechanika, czy nie ...

    >Ile dalibyście gwarancji(czy jak się to tam zwie) na taki samochód?

    A co - sprzedac chcesz ?
    Tyle co zwykle: nic. Moze tydzien czy miesiac.

    Trafisz na cwaniaka, to wymieni czesci i powie, ze sie zepsuly.

    J.