  • Data: 2019-06-19 23:22:05
    Temat: Re: uszczelka pod głowica czy to wada ukryta ?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 19 czerwca 2019 14:15:31 UTC-5 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > --Bo tez myslalem ze mechanik to poznajduje problemy.
    > Nie. Mechanik ani w Polsce ani na zachodzie nawet jak mu powiesz ze dla siebie
    szukasz problemow to nie poznajduje co jest nie tak.

    > Mam inne doświadczenia. Ściągałem B7 do DE i uprzedziłem chłopaków w warsztacie o
    tym że będzie niemiecki przegląd. Efekt ? Koleś pocmokal powiedział że widać że
    doinwestowany i przybił pieczątkę.

    Chyba nie zrozumiales przeslania :)
    Bo anegdote dales w odwrotna strone.
    Tak jak napisales to kazdy diagnosta umi. Albo zignorowac problemy albo znalezc
    sztuczne.
    Mi kiedys jeden powiedzial ze amortyzatory do wymiany. Pytalem czy 1000km na nich
    zrobie to powiedzial ze tak ale lepiej wymienic.
    Zrobilem 20kkm na nich i nie wymienilem. Na kolejnym przegladzie ten sam ludek
    stwierdzil ze po co wymieniac jak jeszcze dobre sa...

    Za to zeby jakis mechanik powiedzial co naprawde niebawem padnie to juz nie bardzo.
    Trza sie takich naszukac. A i tak czasem im sie nie chce...