eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay: usluge wylaczyl, a umowy rozwiazac nie chceRe: usluge wylaczyl, a umowy rozwiazac nie chce
  • Data: 2013-04-26 10:07:08
    Temat: Re: usluge wylaczyl, a umowy rozwiazac nie chce
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mój Tata skorzystał z promocji Playa z mBankiem i podpisał umowę na Play
    Online 6.04.2012. Umowa zawarta na rok, po roku ulega automatycznemu
    przedłużeniu z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Zaczął korzystać
    13.04.2012. Złożył pisemne wypowiedzenie 26.03.2013, ale panie w punkcie
    Playa nie umiały tego wprowadzić do systemu i obiecały do niego zadzwonić.
    Nie zadzwoniły. Ponownie więc udał się do punktu, gdzie dowiedział się, że
    umowa nie została rozwiązana. Złożył reklamację 11 kwietnia. 13 kwietnia
    usługa przestała działać. A teraz dostał odpowiedź, że umowa będzie
    rozwiązana 11 maja! Co za kpiny? Czy też mieliście problemy z rozwiązaniem
    umowy z Playem?
    ------------------------
    dużo lepszze klocki z nimi miałem, ale nie chce mi się ponownie opisywać,
    generalnie to nie uznają reklamacji, wszystko co robią to aby więcej
    pieniędzy dla nich zostało,
    i twardo do końca jadą, chyba ze udowodnisz im, że nie mają racji,
    ale musisz mieć mocne kwity
    ja wygrałem, ale moja batalia trwała kilka miesięcy, nagrywałem rozmowy i
    zbierałem kwity, mają bałagan ale moim zdaniem celowo to robią, to po prostu
    się opłaca, 1 na 100 się zoriętuje a reszte zapłaci, finansowo wychodzi na
    korzyść dla play-a,
    to staje się powszechna praktyka


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: