  • Data: 2012-01-12 21:49:32
    Temat: Re: [usb] jak to nazwać?
    Od: bratsiostry <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    identifikator: 20040501 pisze:
    > chodzi mi o programową realizację obsługi USB w mikroprocesorach, jak to
    > się fachowo nazywa jednym wyrazem?

    Jednym wyrazem - pomyślmy...
    Może: prousb.
    Pewnie będą inne propozycje bo temat ciekawy :-)

    Podejrzewam, że jednak nie chodzi Ci o nazwę, ale chcesz coś takiego
    zrobić i potrzebujesz materiałów. Jeśli tak to określ czy chcesz być
    hostem, któremu się wkłada, czy dzievicem wkładającym, na jaki procek,
    jaki język, jakie usługi (włóż wyjmij są podstawowymi, ale później jest
    całą prezentacja - nie wiesz kim ja jestem? a ja mogę to, a nawet tamto,
    daj mi mocy... itd.)
    Rozwiązaniem może być sprytna biblioteczka w C, która załatwi robotę -
    ale okreśł swoje potrzeby.