  • Data: 2009-05-02 09:30:46
    Temat: Re: urzadzenie USB z funkcja pendrive i sterownikiem na nim
    Od: "Piter" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:2009050208270000@grush.one.pl...

    > 1) Taki program znowu byłby dostępny tylko dla Windows.

    no to już zależy, same stery też mogą być tylko pod windowsa, wiesz można
    się boczyć na producentów samochodów że robią auta tylko dla pełnosprawnych,
    bo wymagają wszystkich 4 kończyn, mniejszość zawsze musi się trochę
    dostosować

    > 2) Skoro byłaby w ogóle możliwość nadpisania tej pamięci w
    > jakikolwiek sposób, pewnie pojawiłby się wirus, który by
    > wykorzystywał właśnie ten "specjalny protokół". To już nie
    > czasy, gdy wirus musi mieć 100 bajtów. Dzisiaj można w
    > półmegabajtowym wirusisku zawrzeć podprogramy realizujące
    > włamania na setkę różnych sposobów.

    a jakiś mikro-switch w urządzeniu, umożliwiający zapis dopiero po
    przestawieniu, wtedy dedykowany protokół nie specjalnie będzie potrzebny