  • 1. Data: 2010-11-09 09:06:05
    Temat: urwane zaczepy klapki
    Od: "gemini" <g...@g...pl>

    Spadł mi na podłogą Canon PS A720 IS. No i niestety częsciowo odłamały się
    zaczepy klapki na baterie , tak że baterie nie mają styku. Pozostaje tylko
    przyklejenie klapki tasmą. Jest to bardzo niewygodne . Czy macie jakiś inny
    pomysł. Kupno nowego aparatu na razie odpada. Przykleic zaczepów tez sie nie
    bardzo da bo odłamane to okruchy.

    --
    PzD
    Gemini

  • 2. Data: 2010-11-09 09:44:38
    Temat: Re: urwane zaczepy klapki
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 09.11.2010 10:06, gemini wrote:
> [...]
    > jakiś inny pomysł. Kupno nowego aparatu na razie odpada. Przykleic
    > zaczepów tez sie nie bardzo da bo odłamane to okruchy.

    kup używany uszkodzony na allegro, może znajdziesz
    Marx

  • 3. Data: 2010-11-09 11:55:02
    Od: rAzor <p...@k...com.ru>

    Darz bór! Użytkownik... he he - Marx raczył napisać:

    > kup używany uszkodzony na allegro, może znajdziesz
    > Marx

    O ile i ten nie będzie miał urwanej klapki. ;-)
    --
    Sátoraljaújhely

  • 4. Data: 2010-11-09 11:56:36
    Od: "gemini" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości

    > kup używany uszkodzony na allegro, może znajdziesz

    To raczej odpada bo zaczepy poszły w korpusie, a nie w klapce. Wymiana
    klapki nic nie da.

    --
    PzD
    Gemini

  • 5. Data: 2010-11-09 13:06:52
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 09.11.2010 12:56, gemini wrote:

    > Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości

    > To raczej odpada bo zaczepy poszły w korpusie, a nie w klapce. Wymiana
    > klapki nic nie da.

    to wymienisz obudowę...
    Marx

  • 6. Data: 2010-11-09 14:44:45