-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 13 Sep 2011 22:04:21 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.2) Gecko/20110902 Thunderbird/6.0.2
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: uodpornienie na spadek napięcia
References: <4e6e91a5$1@news.home.net.pl> <j4n4c7$iad$1@news.onet.pl>
<1...@p...pl> <4e6f277c$1@news.home.net.pl>
<1...@p...pl> <j4na7d$7le$2@news.onet.pl>
<1...@p...pl>
In-Reply-To: <1...@p...pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 33
Message-ID: <4e6fb745$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.152.57
X-Trace: 1315944262 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2451 83.25.152.57:18366
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:617122
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-09-13 12:30, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Hello venioo,
>
> Tuesday, September 13, 2011, 12:10:54 PM, you wrote:
>
>>> Ale dlaczego w ogóle bawisz się z targaniem akumulatora zamiast zrobić
>>> normalne zasilanie?
>> Pewno ma router w trudno dostepnym miejscu.
>
> Ale jakiś kabel przecież do tego routera musi być. Jaki problem użyć
> PoE? W ostatecznym rachunku taniej niż akumulator samochodowy.
Może mi WiFi - też kiedyś miałem podobny problem jak musiałem zrobić
router WiFi<->WiFi.
Było tym śmieszniej że pół metra obok było gniazdko 230V, ale niestety
właściciel gniazdka słyszał kiedyś że te routery to potrafią nabić po
300zł rachunku (co prawda pomyliło mu się z dialerami, ale nie dał się
przekonać) i koniec końców pociągnąłem po dachach 50m przewodu z
zasilaniem 5V :)
O akumulatorze nie myślałem.
>> Ale wtedy sie uzywa aku nie samochodowych, wiec tu widac watkotworca
>> rzezbe robi...
>
> Samochodowe dość dobrze znoszą mrozy i upały... Żelowe fatalnie :(
Samochodowe za to chyba kiepsko pracują w głębokim cyklu.
Może jakiś trakcyjny akumulator? Są takie dla wędkarzy do silników
elektrycznych - nie mają tak dużego prądu rozładowania, ale za to
podobno dużo lepiej znoszą głęboki cykl pracy.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- termostat do lodowki
- SEP 1 kV E
- Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- Dławik CM
- JDG i utylizacja sprzetu
- Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- olej psuje?
- Internet w lesie - Starlink
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A