  • Data: 2014-08-28 10:19:54
    Temat: Re: unikanie płacenia oc
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" napisał

    >Ale w polisie - nowej , nie tej którą przekazałem nabywcy - podane
    >były
    >dane moje a nie nowego właściciela.

    Ale delikwent poprosil o nastepna polise do tej co ma, agent nawet nic
    nie przepisywal, tylko kliknal "wplacono" i gdzie tu widzisz jakies
    poswiadczenie nieprawdy ?

    Owszem, kiedys sie wypisywalo wniosek o ubezpiecznie, wpisywalo dane,
    podpisywalo, ale przy przedluzeniu formalnosci uproszczone :-)

    >Zresztą mimo tego sprawa też się ciągnęła bo nowy
    >właściciel w kolejnym roku nie wykupił AC i ubezpieczyciel znów
    >dwukrotnie do mnie zwracał się listownie że ja tego nie zrobiłem.
    >Całkiem tak jakby nie mieli nadal nie mieli odnotowanego u siebie
    >faktu
    >sprzedaży pojazdu.

    Odnotowany to moze mieli, ale wiesz jak dzialaja komputery - poki ktos
    nie poprosi "przepiszcie polise na mnie", to wysylaja do aktualnej
    osoby w bazie, a przeciez nikt nie bedzie kasowal twoich danych poki
    nie moze wpisac innych, bo co - zostawi sobie polise in blanco ?

    J.