  • Data: 2009-02-05 22:45:12
    Temat: Re: unikajcie DPD
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 Feb 2009 22:41:15 +0100, "Mikolaj Tutak"
    <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> wrote:

    >Nie no straszne, trzeba bylo sobie dopłacić i zamowic dostawe w "dziwnej"
    Niby tak.

    >porze. Ja zamawiam kuriera do pracy i nie truje głowy bez sensu ;-)
    Może i masz rację ;) Tylko że wcale nie jestem do końca pewien, czy
    tak do końca chcę aby w pracy wszyscy wiedzieli co kupuję do domu.

    Moje doświadczenia z kurierami są o wiele bardziej negatywne niż z
    pocztą. Tak jak wcześniej napisałem - dla mnie o wiele bardziej
    istotne jest abym mógł przesyłkę odebrać blisko domu odebrać kiedy MI
    jest wygodnie a nie kurierowi - a już wiem że się da to tak
    zorganizować, tylko nie u nas. Za to uganianie się za kurierem i
    umawianie się z nim to coś nie tak - nadawca zapłacił za skuteczne
    dostarczenie czegoś do mnie i to co kurierzy wyprawiają jest, w mojej
    opini, olewaniem obu stron. Jeżeli ,,Państwo kurierzy'' nie są w
    stanie tego zrobić/jest to dla nich nie opłacalne to albo niech nie
    świadczą usług dostawy do domów prywatnych, albo niech ustalą wyższą
    cenę aby im się opłacało (gdzieniegdzie widziałem wyższe opłaty za
    dostawy po 16ej, itp.). W zeszłym roku przerabiałem (nie)dostarczanie
    rachuków Tepsy przez InPost - bez komentarza. Rachunków brak,
    reklamacji pełno, dopiero jak zacząłem regularnie skrobać co miesiąć
    pisemko do UKE, to się poprawiło - oczywiście Tepsa wróciła do
    wysyłanie rachunków Pocztą i jest git ;)

    --
    Grzegorz Krukowski