  • Data: 2013-11-15 08:13:10
    Temat: Re: ułamki (alternatywnie do floata)
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-14 18:11, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Paweł Kierski" <n...@p...net> napisał w wiadomości

    > No i gdzies masz wiecej niz cztery cyfry po przecinku?

    Przy księgowaniu, czy obliczeniach? Bo dałem przykład, powiedzmy, ze
    rozliczenia prowadzisz w Euro, natomiast masz na stanie np forinty,
    dodatkowo powiedzmy, że liczysz od nich oprocentowanie i wyrażać musisz
    zarówno w forintach jak i w euro. Dodatkowo, niektóre papiery
    wartościowe, przynajmniej swojego czasu potrzebowały wyższej precyzji
    niż 4 miejsca po przecinku.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl