  • Data: 2013-11-15 09:07:15
    Temat: Re: ułamki (alternatywnie do floata)
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 listopada 2013 20:25:30 UTC+1 użytkownik bartekltg napisał:
    > W dniu 2013-11-13 19:29, firr pisze:
    >

    > Nie chciałem sam karmić, ale wątek się rozbijał;)

    > Jak już powiedziano, zastąpienie doubla
    >
    > ułamkiem z intów sensu nie ma.
    >

    > Jest to czasem przydatne, ale w specyficznych
    >
    > zastosowaniach.
    >
    > Jako ciekawostka, do standardu c++ wleciało coś takiego
    >
    > http://en.cppreference.com/w/cpp/numeric/ratio
    >

    > Za to przydać się może w innych zastosowaniach.

    > Już padło. 1145/2568 + 6848/6127
    >
    > Ile operacji musisz wykonać? Co najmniej 3 mnożenia i jedno dodawanie,
    >
    > a wypadałoby jeszcze ułamek skrócić.

    > Chyba, że postanowię policzyć ułamek:)

> [...]

    haha, swojska glupota prymitywów z tej grupy ;//
    - przy tym odpowiedz zupelnie nieciekawa

    co do tematow bigintow to sam temat jest ciekawy,
    np ciekawe jest czy robic jakas biblioteczke dla
    obliczen na bigintach stalego rozmiaru czy 'zmiennego', ale i dalej pare ciakwych
    decyzji
    i pare ciekawych algorytmow do napisania i uruchomienia, (na przyklad takie skracanie
    na prawde jakiegos wielkiego licznika przez wielki mianownik) od paru lat zbieram
    sie by to
    napisac ale ciagle nawet teraz chyba tego nie napisze bo mam cigale pare wazniejszych
    tematów
    do przerobienia //len