  • Data: 2013-11-15 18:36:41
    Temat: Re: ułamki (alternatywnie do floata)
    Od: Marek Borowski <m...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/15/2013 1:39 PM, Paweł Kierski wrote:

    > http://www.bankier.pl/firma/niezbednik/?all=0&part=v
    at

    > Weź teraz na fakturze kilka pozycji wg reguły dla handlu i gastronomii
    > dla towarów objętych 8% stawką VAT, czyli 7,41%. Policz te 7,41% od
    > kilku produktów z cenami z groszowymi końcówkami i zsumuj.

    Sa rozne algorytmy wylicznia VATu na FK akceptowane przez US. Wyniki
    obliczen zaakragla sie do 0.01 PLN i uzywajac roznych algorytmow
    mozna uzyskac rozne (ale akceptowalne) wyniki.

    Ba spotkalem sie z softem gdzie klient po oddaniu polowy towaru
    do sprzedawcy nie dostawal idealnie polowy sumy ktora zaplacil
    Dobre ? A byl to element systemu za n*100k USD.

    Pozdrawiam
    Marek