eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać?Re: ukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    postnews.google.com!v2g2000vbx.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Maciej Sobczak <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.lang.c,pl.comp.programming
    Subject: Re: ukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać?
    Date: Wed, 29 Feb 2012 02:52:50 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 37
    Message-ID: <3...@v...googlegroups.com>
    References: <ji2paa$hl9$1@mx1.internetia.pl> <o...@s...asus>
    <2...@4...com>
    <ji6lvs$gsm$1@news.icpnet.pl> <ji7puh$bl4$1@inews.gazeta.pl>
    <ji8sbn$m82$1@inews.gazeta.pl>
    <z4l4fctaxf4k$.om6465lsrnj3.dlg@40tude.net>
    <c...@4...com>
    <3ko8s1yhjufs.1cvfknux13gy2$.dlg@40tude.net>
    <j...@4...com>
    <jii9dn$rsd$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@4...com>
    <jikjp0$ign$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.3.40.82
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1330512770 3818 127.0.0.1 (29 Feb 2012 10:52:50 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Feb 2012 10:52:50 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: v2g2000vbx.googlegroups.com; posting-host=83.3.40.82;
    posting-account=bMuEOQoAAACUUr_ghL3RBIi5neBZ5w_S
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10.6; en-US; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101203 Firefox/3.6.13,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.lang.c:298172 pl.comp.programming:195842
    [ ukryj nagłówki ]

    On 29 Lut, 08:23, Paweł Kierski <n...@p...net> wrote:

    > Oczywiście - rynek to powinien wyregulować szybko: skoro
    > jest dużo większy popyt przy niższym poziomie cen, to podaż też się
    > pojawi. W końcu sprzedający zrozumie, że 1*1000 < 1001*1, szczególnie,
    > że to 1001 może szybciej rosnąć.

    Musisz jeszcze wziąć pod uwagę dwie rzeczy:

    1. Sprzedaż może być kosztowna, jeśli nie jest w pełni
    zautomatyzowana.
    Jeśli np. pozyskanie jednego klienta zajmuje 100$ (marketing, itp.) i
    tydzień roboczy, to pozyskanie 1000 klientów będzie kosztować 100000$
    i 20 osobolat pracy. Może lepiej jednak sprzedawać mniej, ale za
    więcej?
    Jeszcze gorzej, jeśli to nie jest produkt (w sensie pudełko), tylko
    usługa. To zajmuje czas, czyli generuje koszty.

    2. Rynek może nie mieć miejsca na 1000 produktów (przykład: ile par
    okularów słonecznych można sprzedać na wyspie, która ma 50
    mieszkańców? itp.).

    Oba te punkty mogą mieć istotny wpływ na sensowność obniżania ceny i w
    przypadku produktów specjalistycznych albo niszowego rynku niska cena
    może w ogóle nie mieć sensu.

    Najlepiej gdyby klientów było 0 i gdyby wszyscy razem przynosili
    nieskończone przychody. :-)
    To jest oczywiście niemożliwe, ale obniżanie ceny z intencją
    zwiększenia liczby klientów niekoniecznie do tego ideału zbliża.

    --
    Maciej Sobczak * http://www.msobczak.com * http://www.inspirel.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: