  • 1. Data: 2012-04-25 15:51:58
    Temat: uczcie sie chinskiego
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    wczoraj zapodano ze Chinczycy beda inwestowac w nasza energetyke, i sa
    w stanie zaoferowac nowoczesne rozwiazania :-(

    No a przy okazji - tlumacze przysiegli maja pelne rece roboty.

    J.

  • 2. Data: 2012-04-25 16:18:46
    Temat: Re: uczcie sie chinskiego
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > wczoraj zapodano ze Chinczycy beda inwestowac w nasza energetyke,
    > i sa w stanie zaoferowac nowoczesne rozwiazania :-(
    >
    > No a przy okazji - tlumacze przysiegli maja pelne rece roboty.

    I co, to wszystko ma tyle trwać, że zdążymy się nauczyć?

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2012-04-25 16:33:41
    Od: bartek szurgot <b...@n...spam>

    On 04/25/2012 04:18 PM, Jarosław Sokołowski wrote:
    > I co, to wszystko ma tyle trwać, że zdążymy się nauczyć?

    jeśli są na etapie załatwiania formalności, to jest to całkiem możliwe... ;)

    --
    pozdrawiam serdecznie / best regards,
    bartek szurgot

  • 4. Data: 2012-04-25 17:54:26
    Od: "AC" <a...@p...onet.pl>

    A potem się wycofają jak z autostrad, a nam zostanie "dobra znajomość
    Chińskiego" ;/
    ac

  • 5. Data: 2012-04-25 18:18:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    AC napisało:

    > A potem się wycofają jak z autostrad, a nam zostanie
    > "dobra znajomość Chińskiego" ;/

    I zostaniemy jak ten Janek Himilsbach z angielskim.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2012-04-25 18:21:09
    Od: "jano41" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AC" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A potem się wycofają jak z autostrad, a nam zostanie "dobra znajomość
    > Chińskiego" ;/
    > ac
    Jest taka możliwość ..... wystarczy, że będziemy zapraszać do nas Dalajlamę

  • 7. Data: 2012-04-25 20:02:09
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > I co, to wszystko ma tyle trwać, że zdążymy się nauczyć?

    Dziennikarz pyta się profesora wyższej uczelni:
    -ile czasu pan potrzebuje, żeby nauczyć się dobrze chińskiego?
    -no tak ze 3-4 lata.
    Dziennikarz pyta się doktora tejże uczelni:
    -ile czasu pan potrzebuje, żeby nauczyć się dobrze chińskiego?
    -Przynajmniej 2 lata.
    Dziennikarz pyta się studenta tejże uczelni:
    -ile czasu potrzebujesz, żeby nauczyć się chinskiego?
    A student zaskoczony:
    -a co, jutro egzamin? :-)

  • 8. Data: 2012-04-26 09:17:37
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-04-25 15:51, J.F pisze:

    > wczoraj zapodano ze Chinczycy beda inwestowac w nasza energetyke, i sa w
    > stanie zaoferowac nowoczesne rozwiazania :-(
    >
    > No a przy okazji - tlumacze przysiegli maja pelne rece roboty.

    Tylko patrzeć, jak zaczną pojawiać się tłumacze automatyczni na masową
    skalę. Jak dla mnie - będzie to rewolucja na skalę wynalezienia prądu.

    Wyobrażacie sobie swobodne przemieszczanie się po świecie bez bariery
    językowej?

  • 9. Data: 2012-04-26 11:40:03
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 26 Apr 2012 09:17:37 +0200, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:

    >Tylko patrzeć, jak zaczną pojawiać się tłumacze automatyczni na masową
    >skalę. Jak dla mnie - będzie to rewolucja na skalę wynalezienia prądu.

    Równie godne zaufania, co "Rozmówki węgierskie".
    http://www.youtube.com/watch?v=G6D1YI-41ao

    --
    Maciej Bójko

  • 10. Data: 2012-04-26 16:38:31

> [...]
    > stanie zaoferowac nowoczesne rozwiazania :-(
    >
    > No a przy okazji - tlumacze przysiegli maja pelne rece roboty.

    Taa chinczycy przyjechali zeby pozyczyc nam papier tolaetowy zwany
    dolarami. A konkretnie kupic nasze gowno warte obligacje skarbowe i
    pewnie w zamian tuska z banda im obiecal ze za te ich dolary trusk z
    banda kupia u chinczykow nowoczesne technologie.

    I to jest cala tajemnica tego wspanialego spotkania.