  • 11. Data: 2010-05-14 12:08:11
    Temat: Re: ubezpieczenie sprzętu foto
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <l...@l...localdomain> napisał w
    > Jedyna opcja sensowna jaką widziałem to było w sklepie w momencie
    > kupowania sprzętu (tylko na miejscu, tylko za gotówkę lub na
    > raty).
    > Ale tutaj drobny zgrzyt: tylko na body, ewentualnie z kitem.

    Nie zawsze dziala

    http://www.youtube.com/watch?v=fY8MqWBIHvo
    http://www.youtube.com/watch?v=ZLe0T1rUeDA

    :-)

    J.

  • 12. Data: 2010-05-14 12:18:17
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hsje7m$p8t$1@news.onet.pl>,
    J.F. nabazgrał:

    > No i to jest ten szczegol ktory trzeba doczytac w polisie - co
    > pokrywa ubezpieczenie lokalu, do jakiej wysokosci, jakie warunki
    > trzeba spelnic.

    Oczywiście, kto nie czyta umów, ten sam się prosi...

    > I jeszcze najlepiej sie dopytac ubezpieczyciela pisemnie, zeby sie
    > nie okazalo ze owszem - zwroca, jak sie przedstawi dowod zakupu ..

    Skąd wiedziałeś? ;)

  • 13. Data: 2010-05-14 12:24:01
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hsjefc$pu7$1@news.onet.pl>,
    J.F. nabazgrał:
    > Użytkownik <l...@l...localdomain> napisał w
    >
    > Nie zawsze dziala
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=fY8MqWBIHvo
    > http://www.youtube.com/watch?v=ZLe0T1rUeDA
    >
    >:-)

    No ale precież on właśnie nie miał ubezpieczenia :D