  • Data: 2010-03-10 13:41:12
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-03-2010 13:08, szerszen pisze:

    > Uzytkownik "kamil" <k...@s...com> napisal w wiadomosci

    > ale co mnie to obchodzi, szkody powoduja ludzie nie pojazdy, dlaczego
    > jak bede mial 5 pojazdow, to za kazdy z nich musze placic oc, jak
    > poruszac sie bede tylko 1?

    I chcesz żeby Ci wszyscy uwierzyli na słowo, że innymi samochodami nie
    będziesz jeździł? Ja Ci nie wierzę. I podejrzewam, że tylko ktoś
    umysłowo ociężał (albo może ciężko zakochany) by Ci uwierzył.

    Czy może proponujesz żeby OC była "na trasę", wykupywane każdorazowo
    przed wjazdem na drogę publiczną?

    A może OC dla kierowcy a nie samochodu?

    No to wtedy każdy, kto ma prawo jazdy, będzie musiał wykupić OC, bo
    tylko ktoś chorobliwie naiwny uwierzy, że ludzie którzy go nie wykupią
    nie wsiądą na kierownicę.

    Czy może masz jakiś inny pomysł, nadający się do realizacja w
    społeczeństwie w którym kombinowanie jest narodową tradycją a każdy kto
    uczciwie płaci kiedy mógłby pokombinować, to łoś?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813