  • Data: 2010-03-09 20:48:19
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 9 Mar 2010 17:15:13 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

    > Ale uzasadnij to jakoś. Bo ja widzę idiotów którzy mają różne samochody.
    > Kupują co popadnie, co jest akurat najtańsze. Skąd wiesz, że w Renault
    > Espace nie siedzi idiota, który się przesiadł z dresiarskiego pierdzidła
    > tylko dlatego, że urodziły mu się bliźniaki?

    Statystyka, kochany, statystyka to uzasadnia. Kiedyś widziałem zestawienie
    wypadkowości w zależności od modelu samochodu. Same małe pierdzidełka: Fiat
    Uno, Pug 205 i jeszcze kilka podobnych z połowy lat 80'tych. O ile dla
    "zwykłych" wersji silnikowych wypadkowość była podobna, to dla wersji z
    najmocniejszymi silnikami (Uno Turbo itp., Golf GTI, 205 S16 - czy jak się
    on nazywał) skok wypadkowości był ogromny. W Twoim Espace może jechać
    tatuś, może jechać debil. W małym potworku z potężnym silnikiem zawsze
    będzie jechał oszołom. Nikt nie kupuje małego, głośnego, twardego potworka
    by delikatnie jeździć.
    Statystyka pokaże którymi samochodami jeżdżą kilerzy, a którymi dziadkowie
    do kościoła. Z jakiegoś powodu wszyscy w Polsce uwzięli się liczyć składki
    od pojemności silnika, co nie przekłada się kompletnie na nic.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek