  • Data: 2012-04-17 20:58:15
    Temat: Re: ubezpieczenie AC w Liberty pytanie
    Od: "arek333" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ubezpieczenia AC: dla starego samochodu, oryginały, ASO, samochód
    > zastępczy - kosztują więcej i nie są pokazywane w reklamach.

    Nie wiem dlaczego wiekszosc z Was mowi tutaj o kasie jaka trzeba zaplacic za
    to ubezpieczenie.Przeciez ja o tym nie napisalem.Mi chodzi o to ze nie chca
    wiekszej kasy za moj samochod aby ubezpieczyc go w klasie AC Premium.
    Akurat kasa jest tutaj drugorzędna w tym momencie. Bylem dzisiaj w MTU i
    ciut to sie inaczej przedstawia, choc tez nie rozowo.No nic jeszcze pewnie
    pare lat i nie bedzie sie wogole oplacalo wykupywac AC bo beda takie
    obostrzenia ze nie da sie pokryc szkody. Pewnie to jest dla ubezpieczycieli
    deficytowe ubezpieczenie skoro tak podchodza do tematu.