  • 1. Data: 2012-04-16 18:01:45
    Temat: ubezpieczenie AC w Liberty pytanie
    Od: "arek333" <a...@w...pl>

    Jako ze zbliza sie okres nastepnego ubezpieczenia mam pytanie do
    kolegow.Obecnie mam pakietowe ubezpieczenie auta 6 letniego w Libertydirect
    czyli AC Standard,OC,Asistans Premium i NNW.Jakie moje dzisiaj bylo
    zdziwienie jak pani na infolini powiedyziala mi ze nie moge zawrzec umowy AC
    Premium bo moje auto ma wiecej jak 3 lata. W ogolnych warunkach umowy nie ma
    o tym nawet slowa wspomnianego. Dodatkowo zadalem pani pytanie, cyz jezeli
    by byla szkoda kasowana z AC i ja chcialbzym zrobic to bezgotowkowo ale
    przez autoryzowany serwis to nie mam takiej opcji, tylko na zamiennikach.
    Czy ta pani w info robila mnie w balona czy faktycznie tak jest w Liberty.
    Troche mnie to dziwi, bo kasujac z oc sprawcy , akurat bylo to MTU, a
    samochod moj wtedy byl leciwy 8 letnia Toyota, nawet sie nie zastanawialem,
    tylko nie godzac sie z wycena zarzadalem naprawy bezgotowkowej w ASO Toyoty
    i bylo bez problemu ze strony ASO oraz MTU. Sami sie dogadali a cena naprawy
    byla duzo duzo wyzsza niz pierwsza wycena. To czemu czegos takiego nie da
    sie zrobic z AC, dlaczego nie bardzo chca zawierac umowy w klasie Premium
    na auto 6 letnie.Jest jakas opcja warsztat czyli pewnie bezgotowkowa ale nie
    w ASO, tak powiedziano mi przez telefon.
    A moze ktos z kolegow kasowal szkode w Liberty z AC?

  • 2. Data: 2012-04-16 18:04:37
    Temat: Re: ubezpieczenie AC w Liberty pytanie
    Od: "arek333" <a...@w...pl>

    Mala Errata -Toyota byla 10 letnia wtedy a nie jak napisalem 8 letnia

  • 3. Data: 2012-04-16 19:59:35
    Temat: Odp: ubezpieczenie AC w Liberty pytanie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "arek333" <a...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > zrobic to bezgotowkowo ale przez autoryzowany serwis to nie mam takiej
    > opcji, tylko na zamiennikach. Czy ta pani w info robila mnie w balona czy

    A co na temat mówią Ogólne Warunki Ubezpieczenia AC Liberty?

  • 4. Data: 2012-04-16 20:08:55
    Od: "arek333" <a...@w...pl>

    A no wlasnie nic nie mowia jakoby tylko do 3 lat byla opcja
    premium.Przynajmniej ja nie widzialem takiego zapisu.A pani powiedziala ze
    sa to ich wewnetrzne wytyczne. Qrcze zawsze wydawalo mi sie ze regulamin ma
    obejmowac takie rzeczy a nie jakiestam wytyczne pod stolem.

  • 5. Data: 2012-04-16 20:11:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "arek333" <a...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    Cytuj komu i na co odpowiadasz bo ni diabła z Twoich postów to nie wynika.

    > A no wlasnie nic nie mowia jakoby tylko do 3 lat byla opcja premium.

    Ale sprzedali Ci to premium czy odmówili?

  • 6. Data: 2012-04-16 20:47:46
    Od: "arek333" <a...@w...pl>

    Odmowili jak narazie.

  • 7. Data: 2012-04-16 20:49:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "arek333" <a...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Odmowili jak narazie.

    Uparłeś się z tym brakiem cytowania?

  • 8. Data: 2012-04-17 07:06:41
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

> [...]
    > przez telefon.
    > A moze ktos z kolegow kasowal szkode w Liberty z AC?
    A nie jest tak że jest właśnie AC Premium, Standard i jeszcze jakies trzecie
    i każde różni się skladką i zakresem odszkodowania? I pewnie jak zapytałeś o
    swoje AC Standard to Ci odpowiedziała że na zamiennikach.

  • 9. Data: 2012-04-17 08:02:49
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-16 18:01:45 +0200, "arek333" <a...@w...pl> said:

> [...]
    > Premium bo moje auto ma wiecej jak 3 lata. W ogolnych warunkach umowy nie ma

    Bo nie muszą. Jeśli postanowią za dobrą cenę ubezpieczać zielone
    pojazdy, to w ogólnych warunkach nie będzie słowa o tym.

    > jezeli by byla szkoda kasowana z AC...
    (...)
    > Troche mnie to dziwi, bo kasujac z oc sprawcy

    Piszesz nie na temat.

    > To czemu czegos takiego nie da
    > sie zrobic z AC

    Da się, ale być może nie u nich i nie za taką cenę.

    > , dlaczego nie bardzo chca zawierac umowy w klasie Premium
    > na auto 6 letnie.

    Bo im księgowy powiedział, że nie warto.

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2012-04-17 11:33:51
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > zastanawialem, tylko nie godzac sie z wycena zarzadalem naprawy
    > bezgotowkowej w ASO Toyoty i bylo bez problemu ze strony ASO oraz MTU.

    OC ma ustawę i wszyscy ubezpieczyciele muszą (teoretycznie) jej
    przestrzegać.

> [...]
    > Premium na auto 6 letnie.Jest jakas opcja warsztat czyli pewnie
    > bezgotowkowa ale nie w ASO, tak powiedziano mi przez telefon.

    Albo tanio albo dobrze. (Jest jeszcze opcja: drogo i źle.)
    Trzeba uważnie czytać co się wykupuje i mieć na względzie to, że niska cena
    ubezpieczenia wynika z oszczędności przy naprawie uszkodzenia.

    Ubezpieczenia AC: dla starego samochodu, oryginały, ASO, samochód
    zastępczy - kosztują więcej i nie są pokazywane w reklamach.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba