  • Data: 2013-01-23 17:57:42
    Temat: Re: ubezpieczenia - długie
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.01.2013 16:14, AZ pisze:
> [...]
    kierowca od pirata drogowego. Wiem ze pojęcie pirat drogowy nie opisuje wszystkich
    zachowań. Ale wiadomo o jaki typ kierowcy chodzi. To taki co generalnie ma w dupie
    przepisy. I jest to udokumentowane. Zrobił kolejne bum. Są świadkowie ze jechał sporo
    szybciej, wyprzedzał na trzeciego, zniszczenia też świadczą o dużej szybkości,
    większej niż wolno mu było jechać. I jak trzeźwy to reszta kierowców funduje mu
    bezbolesne wyjście finansowe. A jak pijany zrobi na parkingu stłuczkę w której straty
    to 100 złotych, to restrykcje jak by rozjechał pół przedszkola na pasach.

    > Minister Nowak na usenecie pod ksywka kogutek??

    Weszliście na Kogutka, ale nie poto aby mu uświadomić że obowiązujący
    system jest dobry, tylko poto aby podziobać.
    Może inaczej. Znam takiego gostka, który ma nastoletnie bmw i raz na
    jakiś czas kogoś puknie. Przeciętne na 10 tyś. Jak myślicie ile musi
    WIĘCEJ płacić od WAS? Ma ok 20-50% zniżek - taki mamy system. Za szkodę
    na 100zł i na 100000zł traci 10%. Skąd się bierze kasa na opłacenie
    szkód, szpital itd? Oczywiście z WASZYCH PORTFELI. Teraz przeczytajcie
    jescze raz co napisał Kogutek, co jest napisane w tekcie który
    zacytowałem. Nieda się, albo niema drogi żeby z tego kręgu
    dofinansowującego ulicznych rozbójników wyjść.

    1. Albo oni będą płacić więcej - i to raczej w sejmie nie przejdzie,
    2. albo jeżdżący bezwypadkowo przez 20 lat - zapłacą znacznie mniej. Jak
    ich oddzielić od nieodpowiedzialnych kierowców? Albo nadzorem w postaci
    GPSu, albo udziałem własnym w szkodzie.

    ToMasz

    PS JAk macie inne zdanie - śmiało. jak chcecie mi napisać że jestm
    głupi, garbaty i mam małego - dajcie sobie luz...