  • Data: 2013-01-23 21:14:15
    Temat: Re: ubezpieczenia - długie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości
    >Może inaczej. Znam takiego gostka, który ma nastoletnie bmw i raz na
    >jakiś czas kogoś puknie. Przeciętne na 10 tyś. Jak myślicie ile musi

    na 10 tys zl czy przecietnie raz na 10 tys km ?

    >WIĘCEJ płacić od WAS? Ma ok 20-50% zniżek - taki mamy system.

    Rozumiem ze jednak co pare lat to pukniecie.
    Ale przeciez mozna mu dac zwyzke.
    I moglby placic ze 4 razy wiecej ... a przeciez od lat nie ma juz
    ustawowych ograniczen i moga byc znizki i zwyzki wieksze.

    >Za szkodę na 100zł i na 100000zł traci 10%.

    To owszem, glupota ... ale przeciez nie ma obowiazku takiego
    ustawiania cennikow. Ubezpieczyciel moze stopniowac inaczej.
    Ba - sprawca moze zaplacic 100zl z wlasnej kieszeni, bo mu sie nie
    oplaca znizki tracic.

    > Skąd się bierze kasa na opłacenie szkód, szpital itd?

    Zakladam ze tych kosztow szpitalnych duzo nie ma ...

    A on jezdzi za szybko, czy po prostu nieuwazny jest ?

    >Oczywiście z WASZYCH PORTFELI.

    Ale ja tez moge spowodowac wypadek. I chetnie sie od tego ubezpiecze.
    I chetnie zaplace te drobne kwoty za wypadki innych, o ile oni zaplaca
    za ewentualne moje.

    Ba - moge miec pecha i po 20 latach spowodowac dwa wypadki w jeden
    dzien, albo w dwoch kolejnych latach ... i tez sie chetnie ubezpiecze
    od tego.

    >Teraz przeczytajcie jescze raz co napisał Kogutek, co jest napisane w
    >tekcie który zacytowałem. Nieda się, albo niema drogi żeby z tego
    >kręgu dofinansowującego ulicznych rozbójników wyjść.

    Hi hi - rozbojnik to ja. Ale z duza znizka i czystym kontem :-)

    >1. Albo oni będą płacić więcej - i to raczej w sejmie nie przejdzie,
    >2. albo jeżdżący bezwypadkowo przez 20 lat - zapłacą znacznie mniej.

    Ile mniej ? Przez lata placilem 300zl. To przez 20 lat wplace 6 tys.
    Wybacz - ale jedna glupia stluczka moze kosztowac wiecej, i to w
    chwili poszanowania przepisow.

    Teraz niestety spoleczenstwo sie widac wzbogacilo i stawki wzrosly ..

    >Jak ich oddzielić od nieodpowiedzialnych kierowców? Albo nadzorem w
    >postaci GPSu, albo udziałem własnym w szkodzie.

    Jak pisalem - rozbojnik to ja. Ale mam kolege. Jezdzi ostrozniej ode
    mnie. Wolniej, nie goni.
    Tylko wypadkow powoduje wiecej.
    I przez twoje durne pomysly ja mam do niego doplacac ?

    J.