  • 11. Data: 2014-06-16 15:52:15
    Temat: Re: uIP
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    a może Ktoś widział gdzieś takiego gotowca?

  • 12. Data: 2014-06-16 16:02:11
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 16.06.2014 15:46, feldmarszałek tusk pisze:
    > mam w ciągu miesiąca skonstruować dwa urządzenia,
    > jedno USB drugie ethernet...

    A co się stanie jak nie zrobisz?

  • 13. Data: 2014-06-16 16:13:13
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-06-16 15:46, feldmarszałek tusk pisze:
    > mam w ciągu miesiąca skonstruować dwa urządzenia,
    > jedno USB drugie ethernet...
    >
    > urządzenie proste, ma włączać i wyłączać kilka wyjść...
    >
    > nie wiem jak się za to zabrać, bo nie jestem w stanie opanować takiego
    > STM32F107 w ciągu tygodnia i do niego bibliotekę USB w ciągu 2 dni...

    zapłać komuś kto to potrafi. proste.

    > to samo z ethernetem, najchętniej bym połączył to z AT89C5131 (8051)...
    > tylko mi pamięci nie starczy...
    >
    > USB to jakiś HID bym chciał, lib jest na stronie atmela, ale doc do
    > niego ma 3 strony - kpina, taka poważna firma...

    znaczy co? za dużo?

    > P.S. a czy istnieje jakaś możliwość, że Ktoś tu zrobi mi to odpłatnie i
    > za ile?

    o widzisz, zaczynasz mysleć po europejsku.

    @

  • 14. Data: 2014-06-16 16:18:55
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    zostanę zintegrowany z platformą obywatelską i unią europejską...

    na jednej z aukcji modułów ethernet na allegro jest taki pliczek:
    ENC28J60Demo.rar
    http://allegro.pl/modul-sieciowy-ethernet-enc28j60-a
    rduino-avr-lpc-i4336667199.html

    czy Ktoś pomógłby mi to rozczaić? wersja 8051 mnie interesuje

  • 15. Data: 2014-06-16 16:36:14
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    > na jednej z aukcji modułów ethernet na allegro jest taki pliczek:
    > ENC28J60Demo.rar
    > http://allegro.pl/modul-sieciowy-ethernet-enc28j60-a
    rduino-avr-lpc-i4336667199.html

    kurdę po kompilacji 56kB...
    zna Ktoś dostępny procek w którym się to zmieści? DIP preferowany

  • 16. Data: 2014-06-16 17:35:04
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    może olać ten uIP i napisać wszystko w assemblerze?

  • 17. Data: 2014-06-16 17:44:51
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    Poszukaj, kto daje sporo przykładów z ethernetem gotowych do skompilowania.

    Np. Texas Instruments rodzina TIVA - ma cały ethernet włącznie z PHY w
    jednej kostce. Usb również.

    Mają bardzo fajne przykłady z uIP i lwIP.

    Zobacz co dają na płytach do dev-kitów.

    Jeżeli chcesz w dip-e to albo dev kity albo ev-kity lub gotowe moduły.
    Nikt poza kilkoma wyjątkami nie używa już dip-ów. Jest to cholernie
    niewygodne.

    Postaraj się skompilować najpierw przykłady dla dev-kitów i jak Ci się
    uda - szukaj modułów ( najlepiej takie co mają USB i ethernet w jednym +
    GPIO )

    Sugeruje ten procek a nie inny gdyż ma gotowe lwIP/uIP. Patrz na
    przykłady. Kompilator też raczej jest darmowy.

    Poszukaj.

    Adam

  • 18. Data: 2014-06-16 17:51:37
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    http://www.ti.com/tool/ek-tm4c1294xl#1

    Tu jest starter za 20$

    Adam

  • 19. Data: 2014-06-16 17:53:24
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    A tutaj go kupisz :

    http://pl.farnell.com/texas-instruments/ek-tm4c1294x
    l/eval-brd-tiva-c-connected-launchpad/dp/2399965?Ntt
    =EK-TM4C1294XL
    za 84 PLN.

    Adam

  • 20. Data: 2014-06-16 18:02:08
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    kurde straszna krowa, widziałem, że te płytki na ST32F107 są mniejsze...
    poza tym wolałbym STMa bo cokolwiek, ale jednak jest po polsku...

    może coś byś doradził z STMa?