  • 31. Data: 2014-06-17 14:39:12
    Temat: Re: uIP
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-06-17 11:26, feldmarszałek tusk pisze:
    > cóż, nie wyszedłeś z kolegą z grupy "śmieci"...

    checked my calendar. still says "zero fucks given today"...

    @

  • 32. Data: 2014-06-17 18:32:21
    Od: l...@g...com

    użytkownik feldmarszałek tusk napisał:
    > następny kozak, może zmierz się z zagadnieniem...

    Palisz nero pelna wersja, wsadzasz cd czekasz 10 sek. wlaczasz symulacje i
    zmniejszasz predkosc nagrywania do minimum, z wywalonym kodem bledu biegniesz na
    strone producenta lub do google.
    http://static.chamsko.eu/0_0_0_852538764_middle.jpg

  • 33. Data: 2014-06-17 18:35:14
    Od: l...@g...com

    użytkownik feldmarszałek tusk napisał:
    > bawił się Ktoś tym? jak to pożenić z modułami ethernet z allegro?
    >
    > przydały mi by się nakierowujące wytyczne...

    Ogranicz swoje ambicje poznawcze do jednej rodziny uC.

  • 34. Data: 2014-06-18 04:13:08
    Od: "Bambaryla" <b...@o...gof>

    "feldmarszalek tusk" <N...@g...pl> wrote in message
> [...]
    rduino-avr-lpc-i4336667199.html

    > kurde po kompilacji 56kB...
    > zna Ktos dostepny procek w którym sie to zmiesci? DIP preferowany

    Ta, zna... 80c31 i 29c512
    www.propox.com/download/docs/top506.pdf

    Tylko nie rozumiem, pa chuj to robic jednostkowo od podstaw...?
    Jesli mial bys w perspektywie produkcje i zbyt kilku tysiecy, czy chocby
    kilkaset sztuk rocznie, to moze by xie oplacalo.

    Wez moze kup: http://tinyurl.com/lz4e7uk
    http://allegro.pl/przemysl?string=S7200&search_scope
    =wszystkie+dzia%C5%82y&department=wszystkie+dzia%C5%
    82y
    a jak zleceniodawcy na to nie stac, to zaproponuj: wiaderko popkornu!

  • 35. Data: 2014-06-21 00:35:32
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2014-06-16 21:19, Jingiel pisze:
    > Aleś ty głupi. Tyle ludzi ci to powiedziało, a ty dalej , że deszcz
    > ---
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
    > ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    Przy okazji besztania to byś sam coś z zrobił ze swoim czytnikiem. Kogo
    obchodzi, że używasz Avasta i na dodatek przeskanował tekst w którym i
    tak wirusa nie będzie?

    --
    Michał