  • Data: 2009-03-09 21:52:08
    Temat: Re: uC poczatek
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mk wrote:
    > Opisany przykład nie jest dowodem na błędne zachowanie danego kompilatora.

    Oczywiscie ze sam potrafie podać przykład w którym nieznaczaca
    instrukcja zmieni zachowanie programu przy braku błedu kompilatora.
    Tylko że mam na myśli hakowanie i brudne sztuczki. W procedurze która
    podałem o ile pamietam chodziło o liczenie CRC i po usunięciu tego
    czegoś CRC wychodziło zupełnie inne. Zero hakowania, zwykły bug. Na 100%
    kompilator był uszkodzony. I nie ma w tym nic dziwnego gdyby nie fakt że
    poprawionej wersji nie było (albo inaczej: nie było w ramach gwaracji,
    bo gwarancji na kompilator nie było, pozostało kupowanie nowszych wersji
    :/ ).