  • Data: 2009-12-29 08:14:43
    Temat: Re: u?ytkownicy iPhone s? chorzy psychicznie
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szadzik pisze:

    > Nie, Mówiłeś, że poweruser może dużo wyciąnąć z WM, nic nie mówiłeś o
    > wypaczeniach poweruserów.

    Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)

    > TF3D zostało już portowane na tyle innych urządzeń, że ho,ho,ho.

    I znowu brniesz ze gotowanie romow to obowiazkowa umiejetnosc
    posiadacza WM. O legalnosci nawet nei wspomne.

    Tak mam TF2D z WM6.5 na Omnii :)

    > Na Xperii mogę to mięc nawet jako panel.
    > Co do SPB, mam za darmo, SE daje za darmo z XPERIĄ.

    Ale nie jest czescia WM :)

    > A jak Ty javy się nauczyć postanowisz to też będziesz spaczony? Czy to,
    > że człowiek czegoś się w życiu nauczył to tylko oznacza spaczenie?

    Jak chce wypic piwo naprawde nie musze kupowac browaru i skonczyc szkoly
    kiperskiej

    > Omnia ma jak to zwykle w samsungach dziwną rozdzielczość ekranu, więc
    > nie wiem, czy TF2D/ TF3D jest na niego dostępne.

    Jest bo mam :) zreszta tutaj tez jest
    http://www.youtube.com/watch?v=DRs5jF3EVfA&feature=r
    elated