  • Data: 2009-12-28 11:28:48
    Temat: Re: u?ytkownicy iPhone s? chorzy psychicznie
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:
    i nie chcialo ci sie zrobic :-)

    > Masz na to jakies poparcie ? Uzywasz moze Androida i WM na codzien ?
    > :-)

    Android ma lepsze UI i lepsza filozofie systemu "piaskownice".
    Oczywiscie jak kazde mlode dziecko np cierpi na brak specyficznych
    aplikacji ale powiedzmy sobie szczerze mowimy o mass market a nie o tym
    iz pani Hania musi WM bo tylko na WM jest ptrogram do zbierania zamowien
    na pizze.

    > No ale coz - jak sie chce miec system ktory np pozwoli zrobic "call
    > manager", ktory odrzuci niechciane polaczenia, to nie mozna miec potem
    > pretensji ze zlosliwy wirus odrzuca mi wszystkie, dlaczego system na
    > to pozwolil .. i tak ze wszystkim.

    Alez ja nie przecze ze poweruser moze wyciagnac z WM wiele, bo to
    prawda. Ani Androida ani iphoneOS nie "zmodyfikujesz" tak gleboko jak
    WM. Tyle ze wybacz ale masowy uzytkownik to nie wyznaje filozofi iz
    "nowy tydzien bez nowego ROMu to tydzien stracony".

    WM dla przecietnego usera moze ci zaoferowac dzis jednynie przewage w
    ilosci nawigacji (w tym spiraconych) i nie wiele wiecej. Titanium to UI
    rodem z chinskich grajkow mp5 ktore i tak kazdy zamienia na albo TF albo
    SBP MS. Ale chetnie sie dowiem w czym WM jest taki niezastapiony.