  • Data: 2009-12-28 18:09:33
    Temat: Re: u?ytkownicy iPhone s? chorzy psychicznie
    Od: Szadzik <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Alez ja nie przecze ze poweruser moze wyciagnac z WM wiele, bo to
    > prawda. Ani Androida ani iphoneOS nie "zmodyfikujesz" tak gleboko jak
    > WM. Tyle ze wybacz ale masowy uzytkownik to nie wyznaje filozofi iz
    > "nowy tydzien bez nowego ROMu to tydzien stracony".

    Wyciągnie bardzo wiele, dużo więcej niż ipoo jest w stanei zaoferować.

    Co do ROMów, to się akurat mylisz. Robię hard reset dla zasady rraz na 4
    miesiące, że większość aplikacji jak SPB Finance, PPCPIMBackup, SPB
    Pocket+, Advanced Config i jeszcze kilka innych, których używam pozwala
    backupować swoje ustawienia to przywrócenie systemu trwa niewiele,
    szczególnie teraz gdy SKTools oferuje unattended instalację wszystkiego,
    czego potrzebujesz.

    > WM dla przecietnego usera moze ci zaoferowac dzis jednynie przewage w
    > ilosci nawigacji (w tym spiraconych) i nie wiele wiecej. Titanium to UI
    > rodem z chinskich grajkow mp5 ktore i tak kazdy zamienia na albo TF albo
    > SBP MS. Ale chetnie sie dowiem w czym WM jest taki niezastapiony.

    Niezastąpiony jest w ilości softu i wyborze jaki masz jak czegoś
    potrzebujesz. Masz takie UI jakie Tobie się akurat podoba. Jedni lubią
    TF3D, SenseUI, SPB Mobile Shell a inni jeszcze coś innego. Każdy ma coś
    dla siebie, coś zupełnie innego.

    A jak mu się nie podoba to co inni zrobili, to z odrobiną znajomości
    XMLa sam sobie coś wykombinuje.

    W tym właśnie jest WM niezastąpiony, jest cholernie łatwo modyfikowalny
    na milion różnych sposobów.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.