  • 1. Data: 2010-09-13 09:20:47
    Temat: tworzenie okładki !
    Od: "igor" <w...@N...gazeta.pl>

    niby prosta sprawa ale budzi szacunek
    http://tinyurl.com/of8oqs
    no i wyposażenie studia również !

  • 2. Data: 2010-09-13 09:42:27
    Temat: Re: tworzenie okładki !
    Od: limies <l...@g...com>

    On Sep 13, 11:20 am, "igor" <w...@N...gazeta.pl> wrote:
    > niby prosta sprawa ale budzi szacunekhttp://tinyurl.com/of8oqs
    > no i wyposażenie studia również !
    >
    > --

    extra !

  • 3. Data: 2010-09-13 09:48:14
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 13 Sep 2010 09:20:47 +0000 (UTC), igor napisał(a):

    > niby prosta sprawa ale budzi szacunek
    > http://tinyurl.com/of8oqs
    > no i wyposażenie studia również !

    A efekt prosto do Photoshop Disasters.

    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem
    all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who
    resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke
    Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape
    shifted from mural to reality at his back."

  • 4. Data: 2010-09-13 09:51:57
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-09-13 11:20, igor pisze:
    > niby prosta sprawa ale budzi szacunek
    > http://tinyurl.com/of8oqs
    > no i wyposażenie studia również !

    Fajne.
    BTW: zawsze wiedziałem, że reklamy to pic na wodę - fotomontaż ;-)
    pwz

  • 5. Data: 2010-09-13 10:21:53
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "igor" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > niby prosta sprawa ale budzi szacunek
    > http://tinyurl.com/of8oqs
    > no i wyposażenie studia również !

    Caly naklad w jednym kartonie ;)

  • 6. Data: 2010-09-13 17:01:28
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "igor" <w...@N...gazeta.pl> wrote:

    > niby prosta sprawa ale budzi szacunek
    > http://tinyurl.com/of8oqs
    > no i wyposażenie studia również !

    Niektórym pewnie brakowało w napisach informacji, że w trakcie
    realizacji materiału nie ucierpiał żaden iPhon. ;-)

    [mr.]

  • 7. Data: 2010-09-13 19:10:57
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Tak mnie zastanawia czy nie szybciej byłoby zrobić render ?
    Tło sterylne, wszystkie papruszki i tak wymazane, obraz
    na ekranach wklejany.

  • 8. Data: 2010-09-13 20:24:19
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-09-13 21:10, Radek D pisze:
    > Tak mnie zastanawia czy nie szybciej byłoby zrobić render ?
    > Tło sterylne, wszystkie papruszki i tak wymazane, obraz
    > na ekranach wklejany.

    Od razu o tym pomyślałem, ale trudniej byłoby to sprzedać ;).
    Pozostała kapka dawnej magii. Sama okładka jest przeciętna, wręcz
    zachowawcza, podobny poziom można zobaczyć w naszej prasie branżowej
    gdzie za materiał służą zdjęcia z ambitniejszych stocków.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 9. Data: 2010-09-14 06:56:37
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Radek D" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tak mnie zastanawia czy nie szybciej byłoby zrobić render ?
    > Tło sterylne, wszystkie papruszki i tak wymazane, obraz
    > na ekranach wklejany.

    Ja to byłem niemal pewny, że te iphony w reklamach to wszystko są rendery.
    Ciekawe czy to norma ze tak sie z tym pitolą czy jednak zwykle są to jednak
    rendery...

  • 10. Data: 2010-09-14 07:54:23

    On 14.09.2010 08:56, quent wrote:
> [...]
    >
    > Ja to byłem niemal pewny, że te iphony w reklamach to wszystko są rendery.
    > Ciekawe czy to norma ze tak sie z tym pitolą czy jednak zwykle są to

    Ale to nie była reklama tylko okładka, inny podmiot zamawiający.

    --
    http://szumofob.eu