  • 21. Data: 2012-02-18 15:17:36
    Temat: Re: twarde prawo - rura set lex
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    news:8t1a5it8imc3.fjtn591ibpaj$.dlg@40tude.net...

    > No ale zobaczymy - jeżeli sąd tego beznogiego ukarze teraz grzywną do
    > 3000zł i obciąży kosztami sądowymi to wyjdzie że masz rację.

    i powiem szczerze - mam nadzieje, ze jednak go nie ukaże i nie obciąży, a
    jednocześnie facet sam dojdzie do tego, ze nie oaca sie walczyć, tylko zrobi
    tą głupią karte i tyle.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 22. Data: 2012-02-18 21:02:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 18 Feb 2012 13:34:53 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > no to to trzeba zmienić, a nie wg wlasnego uznania i wydzimisie raz chcieć
    > dokumentu, a raz nie.

    Kuba, Ty z Poznania jesteś zdaje się.
    Jednak to prawda, że Niemcy w czasie Powstania Wielkopolskiego obronili
    perony dworca Poznań Główny przed zajęciem ich przez Powstańców zamykając
    kasy biletowe, przez co powstańcy nie mogli kupić peronówek....

    Do jasnej cholery, masz papierek na MÓZG? Czy też nei używasz, bo nie masz
    papierka?
    --
    ___________ (R)

  • 23. Data: 2012-02-18 23:15:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 18 Feb 2012 14:19:19 +0100 osobnik zwany Kuba \(aka
    cita\) wystukał:

    > a zdajesz sobie sprawe, ze te same przepisy zabraniają przekraczania
    > prędkości jak i parkowania bez odpowiedniego dokumentu? Dlaczego na
    > jedno przyzwalasz, a na drugie nie?

    i przez takich głąbów jak ty trzeba pisać na szklance z wrzątkiem, że
    jest gorąca a w pralce nie pierze się kotów.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2012-02-18 23:17:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 18 Feb 2012 10:42:47 +0100 osobnik zwany ToMasz
    wystukał:

    >>> http://wiadomosci.onet.pl/wideo/brak-nogi-to-nie-dow
    od-na-
    niepelnosprawnosc,44987,w.html

    > masz racje. ja też jestem inwalidą i mam "książeczkę" z której niestety
    > ( a może na szczęście) wynika że mój rodzaj inwalidztwa nie upoważnia
    > minie do korzystania z miejsc parkingowych. I dobrze że strażnik miejski
    > nie jest w tym przypadku osobą upoważnioną do stwierdzania czy "się
    > należy" czy nie.
    > ToMasz

    o jakiej książeczce mówisz? Bo do parkowania wymagana jest karta
    parkingowa inwalidy. Nie ma nic wspólnego z innymi dokumentami.

  • 25. Data: 2012-02-19 01:34:18
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl>

    > Niestety póki tak stanowi prawo, to inwalida powinien mieć odpowiednie
    > dokumenty i tyle. Póki co ten pan lekceważy prawo.

    Może powinno się zmienić prawo wpisując "lub z widoczną niepełnosprawnością"
    ale to nijak ma się do uprawnienia, które tak czy siak miał jeśli tylko
    książeczkę w ogóle miał.

    > Zniesienie tego rpawa spowoduje, ze ten pan będzie mógł parkować bez tych
    > dokumentów, ale inni ludzie będą nadużywać miejsc dla inwalidów.

    Znaczy obetną sobie nogi tak jak on ?

    > Dla swojego dobra powinien świecić przykładem i mieć wymagane papiery, a
    > później może domagać sie, zeby miejsca dla niego przeznaczone nie byly
    > zajęte przez osoby nieuprawnione.

    Oglądasz czasem te programy policyjne ? Goście potrafią pojechać za kimś
    pełnosprawnym do domu i do sklepu z bankomatem by mandat zapłacił a tutaj
    oczywistemu niepełnosprawnemu nie chcą pomóc.

    > I tak jak powiedzialem, pewnie na miejscu SM odpuściłbym, ale prawda jest
    > taka, ze póki co facet ma w dupie prawo bo ma własną interpretacje prawa i
    > jest ponad nim tylko dlatego, ze nie ma nogi. ...

    Opowiadałem już historię zachowania pewnego kutasa, który ma książeczkę
    inwalidzką, a inwalidą jest co najwyżej umysłowym. Ale to nie ten przypadek
    !!!

  • 26. Data: 2012-02-19 01:41:25
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl>

    > przypomina mi to zatrzymanie pięknej blondynki za przekroczenie prędkości.
    > Wdzięczy sie, przeprasza, kala ... i dostaje pouczenie, po czym tylko
    > utwierdza sie w tym, ze po co stosować sie do rpzepisów, skoro i tak jest
    > piękna i ujdzie jej na sucho.

    Wystarczy ukoić się. Zupełnie nie rozumiem jak sądy mogą taki pic traktować
    poważnie.

    > i prędzej czy później na 100% znajdzie sie taki, ktory powie, ze przecież
    > on tak wyraźnie dyszy, ze musi mieć astme i jest niezaprzeczalnie
    > uprawniony.
    > Widzisz już problem, czy nadal nie?

    No i może nadal należy to uznać. Może po prostu źle się poczuł.

    > Co stoi na przeszkodzie, zeby ten pan bez nogi zamiast za każdym razem
    > przy straży miejskiej zdejmował skarpetki poszedł raz do urzędu i załatwił
    > sobie wymagane prawem zaświadczenie?

    Choćby to, że JEST niepełnosprawny.

  • 27. Data: 2012-02-19 01:44:43
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl>

    > Czy wytłumaczysz mi dlaczego jeden niepełnosprawny może załatwić dokument,
    > a inny nie i dlaczego ten jeden ma być lepszy od drugiego?

    A wytłumaczysz mi czemu pełnosprawny nie musi załatwiać papierka skoro mu to
    załatwianie łatwiej przychodzi niż niepełnosprawnemu ? Ja tu widzę wyłącznie
    bezsens prawa.

  • 28. Data: 2012-02-19 01:48:10
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > i powiem szczerze - mam nadzieje, ze jednak go nie ukaże i nie obciąży, a
    > jednocześnie facet sam dojdzie do tego, ze nie oaca sie walczyć, tylko

    Może byś mu zrobił jak Ci tak na tym zależy. Jemu trudniej.

  • 29. Data: 2012-02-19 10:25:24
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > A wytłumaczysz mi czemu pełnosprawny nie musi załatwiać papierka skoro mu
    > to załatwianie łatwiej przychodzi niż niepełnosprawnemu ? Ja tu widzę

    ale czy ja gdzies napisalem, ze to prawo mi sie podoba, albo ze nie należy
    go zmienic?
    Problem w tym, ze póki co takie jest i należy go przestrzegać, a jeśli sie
    tego nie robi ... to ponosi sie konsekwencje.

    Kiedy przekraczam prędkość i zostane zatrzymany to nie dyskutuje ze przecież
    bylo bezpiecznie, ze uważałem. Przyjmuje mandat i tyle.
    Tak samo jest tu - nie ma karty, jego sprawa, ale niech nie robi afery, ze
    przecież "mu sie należy"

  • 30. Data: 2012-02-19 10:29:53
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Choćby to, że JEST niepełnosprawny.

    to niech walczy o zmiane prawa. Jak zostanie zmienione wtedy ok. Póki co
    przepisy są jakie są (i nie ważne w tym momencie czy są słuszne, czy nie) i
    należy ich przestrzegać. Jeśli jednak poprłnia sie wykroczenie, bo przecież
    nikt nikomu nie zabrania świadomego popełnienia wykroczenia, to należy
    poddać sie karze zgodnie z prawem, a nie jęczeć, ze sie nie ma nogi i 'sie
    nalezy', bo guzik sie należy.
    Sytuacji takich gdzie wg naocznej oceny coś sie należy, a jednak trzeba mieć
    na to papier jest więcej, począwszy od odliczania VATu za paliwo. Kupujesz
    samochód na firme, ale paliwa nie odliczysz, bo musisz mieć kratke, albo
    sejf, a na wszystko musisz mieć papier. Czy to nie jest bez sensu? Jest, ale
    nikt nie odliczy nawet złotówki bez załatwienia wszystkich formalności...