  • 1. Data: 2012-02-17 13:12:06
    Temat: Tylne lewe drzwi sie nie otwieraja
    Od: "Paweł" <p...@g...pl>

    Co może byc przyczyna? Nie otwieraja sie od wewnatrz
    Samochod to Audi a4 2.4

  • 2. Data: 2012-02-17 13:16:25
    Temat: Re: Tylne lewe drzwi sie nie otwieraja
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 17.02.2012 13:12, Paweł pisze:
    > Co mo?e byc przyczyna? Nie otwieraja sie od wewnatrz
    > Samochod to Audi a4 2.4

    Blokada "anty-dziecko".

  • 3. Data: 2012-02-17 13:53:43
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    neoniusz wrote:

    > Blokada "anty-dziecko".

    Najczęściej tak ale u mnie w szmelcwagenie spadł wihajster łączący klamkę z
    zamkiem.

  • 4. Data: 2012-02-17 14:49:10
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2012-02-17 13:16, neoniusz pisze:

    > Blokada "anty-dziecko".

    To jakiś środek antykoncepcyjny montowany seryjnie w Audi? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 5. Data: 2012-02-17 15:48:59
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > To jakiś środek antykoncepcyjny montowany seryjnie w Audi?
    > ;)

    Przydatny zwłaszcza na tylnych siedzeniach ;-)))

  • 6. Data: 2012-02-17 16:05:42
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-17 13:12, Paweł pisze:
    > Co może byc przyczyna? Nie otwieraja sie od wewnatrz
    > Samochod to Audi a4 2.4

    Klamka chodzi jakby nie miała żadnego oporu? - spadła linka
    Klamka chodzi normalnie ale nie otwiera? - włączona blokada przed
    otwarciem od wewnątrz.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis