  • 1. Data: 2012-02-16 20:06:11
    Temat: Wawa - strefa płatnego parkowania
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Dzisiaj miałem niemiłą niespodziankę za wycieraczką, a mianowicie
    informację, że nie dokonałem opłaty za parkowanie w strefie płatnego
    parkowania. Zakląłem szpetnie i pojechałem, ale potem pojawiły się
    wątpliwości. Szczerze mówiąc przez gapiostwo nie zorientowałem się, że
    wjechałem w strefę, tylko później tak sobie uświadomiłem, że właściwie
    nie wiem, jak taka strefa powinna być oznakowana. Przy parkingu na 99%
    nie było znaku "P płatny", co chyba zazwyczaj występuje. Czy na granicy
    strefy powinna być jakaś informacja, że wjeżdżam w strefę, czy jeszcze
    coś innego?

    Maciek

  • 2. Data: 2012-02-16 20:32:59
    Temat: Re: Wawa - strefa płatnego parkowania
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Maciek w <news:jhjk38$bab$1@node2.news.atman.pl>:

    > Szczerze mówiąc przez gapiostwo nie zorientowałem się, że
    > wjechałem w strefę, tylko później tak sobie uświadomiłem, że właściwie
    > nie wiem, jak taka strefa powinna być oznakowana.

    D-44 i D-45

    HTH

    --
    Tomasz Nycz

  • 3. Data: 2012-02-16 20:37:09
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-02-16 20:32, 'Tom N' pisze:
    > D-44 i D-45
    Dzięki, czyli widocznie musiałem ten D-44 gdzieś przegapić :-)

    Maciek

  • 4. Data: 2012-02-17 08:19:10
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 16 Feb 2012 20:37:09 +0100, Maciek napisał(a):

    > Dzięki, czyli widocznie musiałem ten D-44 gdzieś przegapić :-)

    Jak masz czas i chęci to wszystkie wjazdy w strefę zbadaj, wiem że
    bodajże w Krakowie ktoś się wyłgał od mandatu bo nie było przy 1
    wjeździe tablicy informującej o SPP :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 5. Data: 2012-02-17 09:16:13
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Maciek nabazgrał(a):

> [...]
    > nie było znaku "P płatny", co chyba zazwyczaj występuje. Czy na granicy
    > strefy powinna być jakaś informacja, że wjeżdżam w strefę, czy jeszcze

    A stały gdzieś obok parkomaty ?

  • 6. Data: 2012-02-17 09:29:43
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-02-17 09:16, Chris pisze:
    > A stały gdzieś obok parkomaty ?
    Jak znalazłem kartkę za wycieraczką to się rozejrzałem i zlokalizowałem
    jeden kilkadziesiąt metrów dalej, zasłonięty dostawczakiem i zaspą
    śniegu, więc nie mogę powiedzieć, że nie było :-)

    Maciek

  • 7. Data: 2012-02-17 09:31:00
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-02-17 08:19, MadMan pisze:
    > Jak masz czas i chęci to wszystkie wjazdy w strefę zbadaj, wiem że
    > bodajże w Krakowie ktoś się wyłgał od mandatu bo nie było przy 1
    > wjeździe tablicy informującej o SPP :)
    Dziś będę jechał jeszcze raz w to samo miejsce, więc obadam sprawę.
    Prawdopodobnie jednak po prostu przegapiłem - śnieg sypał, wszystko
    białe, to i znak się nie rzucał w oczy :-)

    Maciek

  • 8. Data: 2012-02-17 09:52:30
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Maciek nabazgrał(a):

    > Jak znalazłem kartkę za wycieraczką to się rozejrzałem i zlokalizowałem
    > jeden kilkadziesiąt metrów dalej, zasłonięty dostawczakiem i zaspą
    > śniegu, więc nie mogę powiedzieć, że nie było :-)

    Ja zawsze się rozglądam czy jest parkomat :) jak jest znaczy uważać :)

  • 9. Data: 2012-02-17 10:06:30
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-02-17 09:52, Chris pisze:
    > Ja zawsze się rozglądam czy jest parkomat :) jak jest znaczy uważać :)
    Ja też, ale jak już pisałem, wydawało mi się, że jeszcze nie jestem na
    tyle blisko centrum, żeby się znaleźć w strefie płatnego parkowania.
    Trudno - za ślepotę trzeba płacić :-)

    Maciek

  • 10. Data: 2012-02-17 11:12:29
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-02-16 20:06, Maciek pisze:
> [...]
    > nie było znaku "P płatny", co chyba zazwyczaj występuje. Czy na granicy
    > strefy powinna być jakaś informacja, że wjeżdżam w strefę, czy jeszcze

    Hejka. Miesiąc temu też miałem podobną sytuację w Stolicy. Nie było
    znaku, że strefa płatnego parkowania ani znaku parking płatny (parkingi
    pod Centrum Nauk Kopernik. Nie byłem zresztą sam, tylko stało jakieś
    paręnaście samochodów i to również na warszawskich numerach. Porobiłem
    zdjęcia. Mandat wziąłem, wróciłem do domu (do Torunia) i naskrobałem
    reklamację do zarządu dróg w Warszawie, załączyłem wydruk zdjęć.
    Wysłałem oczywiście listem poleconym. Od miesiąca nie dostałem
    odpowiedzi, nikt się nie raczył ze mną się skontaktować, zero
    wiadomości. Mam ich głęboko w poważaniu. Rozmawiałem z sędziami u mnie w
    Sądzie i stwierdzili, że jak sprawa wyląduje w sądzie, to mam sprawę
    wygraną.
    Oczywiście pismo było dosadne i nie omieszkałem wyłożyć kawy na ławę.