    From: "Paulina D" <i...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: turystyczny dla babki
    Date: Tue, 13 Sep 2011 21:43:13 +0000 (UTC)

    Markowski <m...@g...com> napisał(a):

    > ALE nie zapominajmy, ze ma by=E6 dla kobiety, kt=F3ra dosiada
    > YBR125! (to=BF to nawet nie YBR250, kt=F3r=B1 maj=B1 na kursach prawa jazdy=
    > ),

    No właśnie, słuszna uwaga :-).

    Byłam dzisiaj u zaprzyjaźnionego mechanika i ma do sprzedania Hondę CB500.
    Moto mi się podoba, (kolor też :-)), przejechałam się i czułam, że jest
    poręczny, na postoju mogę postawić całe stopy na ziemi więc jest ok.

    Strasznie mnie namawiał choć cena 8 tys. zł za 2003 r. z przebiegiem 35 tys i
    kufrem centralnym to chyba trochę za drogo, patrząc na ceny allegrowe? Co wo
    ogóle sądzicie o tej Hondzie?

    Co nie zmienia faktu, że bajk mi jakby podpasował.

    > - na fabrycznej przedniej oponie 110/80 wali si=EA w zakr=EAt, a na 120/70
    > wymaga =B6wiadomego stosowania countersteeringu.

    Countersteeringu? Przerażasz mnie :-). Ale narodziła mi się taka koncepcja:
    szukam np. CB500 (tej powyżej albo innej) dokładam jakieś kuferki a za resztę
    kasy idę na kurs doszkalający. Za sezon albo dwa zmieniam motor na coś
    lepszego. Bo prawdę mówiąc sama do końca nie wiem co bym chciała. No
    powiedzmy, że chciałbym pojechać "trochę dalej" :-) Co o tym myślicie?

    Pozdrawiam
    P.