  • 31. Data: 2011-05-01 21:29:38
    Temat: Re: tuning 2.8 biturbo ?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ipk9lh$59p$1@news.onet.pl...

    > Przecież ja nikogo nie deprecjonuje kurwa jak jesteś taki inteligent to
    > powinieneś to zrozumieć kurwa niech sobie kupi rs6 i tyle kurwa
    > podyskutować sobie mogę kurwa ty za to pokazałeś kurwa że na takich
    > grupach nie warto się udzielać. Słowo "kurwa" jest tu tzw. "przecinkiem" i
    > z racji braku chęci dyskusji z tobą ustępuję kurwa fajnie nie?

    pierdolisz :P

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 32. Data: 2011-05-01 21:30:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > mi przykro patrzeć na takie komentarze...
    > może zwyczajnie naucz się kulturalnie odzywać i na temat, a nie zachowywać
    > jak zwykły cham z ulicy

    Czego Ty wymagasz od buraka parającego się handlem starzyzną?

  • 33. Data: 2011-05-01 21:58:28
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Czego Ty wymagasz od buraka parającego się handlem starzyzną?

    powtarzasz sie, co świadczy tylko o problemach z ilorazem IQ, a konkretnie w
    umiejętności wymyślenia czegoś nowego, ciekawszego, co będzie mialo większą
    szanse pójść w pięty.
    ps. poza tym już Ci mówilem - za mało o mnie wiesz, a przynajmniej Twoja
    wiedza jest mocno przeterminowana.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 34. Data: 2011-05-01 22:58:54
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

> [...]
    > będzie mialo większą szanse pójść w pięty.
    > ps. poza tym już Ci mówilem - za mało o mnie wiesz, a przynajmniej Twoja

    odezwał się ten z natłokiem IQ. Jak rozumiem twoje "pierdolisz" na
    koniec dyskusji to coś nowego, ciekawszego, co miało mi pójść w pięty???
    hahaha...

  • 35. Data: 2011-05-01 23:11:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > odezwał się ten z natłokiem IQ.

    On gada sam ze sobą, tak zwykle zresztą.
    Dobra rada - wrzuć też typa do kf, dłuższa dyskusja z tym pustakiem i tak
    jest pozbawiona sensu.

  • 36. Data: 2011-05-01 23:36:34
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-01 15:33, to pisze:
    > begin Lewis

    > W którym?
    >
    > Bo jeśli w tym co myślę to obecnie jest tam raczej 435 i to póki co
    > bardzo awaryjne...

    Hmm faktycznie Kuba jeszcze swojego potwora nie wykręcił do planowanych
    założeń. Co nie zmienia faktu że ponad 400KM z 2 litrów to jest wyczyn,
    a o jakich problemach mówisz, bo kilka tyg wstecz byłem u niego i latał
    jak wściekły.
    BTW 600+KM saabów już kilka zrobiono więc to nie jest żadna liczba z
    kosmosu.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 37. Data: 2011-05-02 00:41:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Lewis

> [...]
    > założeń. Co nie zmienia faktu że ponad 400KM z 2 litrów to jest wyczyn,
    > a o jakich problemach mówisz, bo kilka tyg wstecz byłem u niego i latał

    Coś tam się ostatnio poważnie wysrało, ale już chyba naprawił. Żeby nie
    było, bardzo mi się podobają jego projekty.

    > BTW 600+KM saabów już kilka zrobiono więc to nie jest żadna liczba z
    > kosmosu.

    Może i zrobiono, ale nie za tą cenę. Tak tanio chyba nikt tego nie
    zrobił. ;)

  • 38. Data: 2011-05-02 10:28:17
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-04-30 22:26, BartekK pisze:

    > Dzięki, spróbuje obdzwonić po długim weekendzie

    Wybierz VTech tylko w sytuacji kiedy chcesz mieć piękny wykres
    narysowany w Paintcie - jak chcesz mieć rzeczywistą moc to polecam
    wybrać innego tunera.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 39. Data: 2011-05-02 19:34:46
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > odezwał się ten z natłokiem IQ. Jak rozumiem twoje ....

    nie, nie rozumiesz.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 40. Data: 2011-05-02 19:38:59
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > On gada sam ze sobą, tak zwykle zresztą.
    > Dobra rada - wrzuć też typa do kf, dłuższa dyskusja z tym pustakiem i tak
    > jest pozbawiona sensu.

    o jakże byłoby mi miło, gdybyś sam zastosował sie do tej rady.
    Nie zmieniam maila, nie zmieniam nicka - nie wyjde z KFa, wiec będziesz miał
    spokój.

    Póki co widze tylko, ze czytasz wszystkie moje posty i co jakis czas
    nazywasz mnie handlarzyną staroci, mimo, ze nie masz bladego o mnie pojęcia
    Interesujące jest tym bardziej, ze sam dajesz komuś "dobrą rade" - LOL

    Ciekawy przypadek z Ciebie...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl