eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytuning 2.8 biturbo ? › Re: tuning 2.8 biturbo ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: tuning 2.8 biturbo ?
    Date: Sun, 01 May 2011 09:58:02 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <ipj3qc$qp2$1@news.onet.pl>
    References: <iphagk$utq$1@mx1.internetia.pl> <iphg66$26o$1@usenet.news.interia.pl>
    <iphrqs$96a$1@mx1.internetia.pl>
    <4dbc72fb$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
    <ipi36u$sd0$1@mx1.internetia.pl> <ipi5j7$css$1@mx1.internetia.pl>
    <ipivm3$df7$1@news.onet.pl> <ipj1s7$vlj$2@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: djk78.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1304236684 27426 83.23.244.78 (1 May 2011 07:58:04 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 1 May 2011 07:58:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.10
    In-Reply-To: <ipj1s7$vlj$2@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2365430
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-05-01 09:15, BartekK pisze:

    > Mimo że RS6 to jest podobodne pudełko do A6/S6, to prawie nic nie
    > podchodzi z "zwykłych" 6, a elementy zużywające się (zwłaszcza w takim
    > aucie) mają ceny z kosmosu i brak jest tańszych odpowiedników, np
    > amortyzatory, klocki hamulcowe (+tarcze, bo wymienia się komplet),
    > wydech, aluminiowe elementy zawieszenia itd. A wstyd i głupota by w
    > takim aucie robić drutologię i partyzantkę typu "sprężyne z żuka
    > przytniemy"

    tak myślałem ... wnioskuję, że zwyczajnie nie stać Cię na utrzymanie
    takiego auta i tyle. Oczywistym faktem jest, że zawieszenie i hamulce w
    aucie z silnikiem grubo >400KM będą się diametralnie różnić od tego co
    siedzi w wozidełku o mocy średnio 120KM i nie ma w tym nic
    nadzwyczajnego. Wstawianie tanich zamienników do takiego auta to
    zbrodnia, a druciarstwo jest po prostu niedopuszczalne.
    Generalnie masz ciekawe myślenie, nie kupuje się auta jak nie stać Cię
    na jego utrzymanie. Tjuninguj sobie swojego Opla i na tym pozostań.


    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: