eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytuning 2.8 biturbo ?Re: tuning 2.8 biturbo ?
  • Data: 2011-05-01 09:58:02
    Temat: Re: tuning 2.8 biturbo ?
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-05-01 09:15, BartekK pisze:

    > Mimo że RS6 to jest podobodne pudełko do A6/S6, to prawie nic nie
    > podchodzi z "zwykłych" 6, a elementy zużywające się (zwłaszcza w takim
    > aucie) mają ceny z kosmosu i brak jest tańszych odpowiedników, np
    > amortyzatory, klocki hamulcowe (+tarcze, bo wymienia się komplet),
    > wydech, aluminiowe elementy zawieszenia itd. A wstyd i głupota by w
    > takim aucie robić drutologię i partyzantkę typu "sprężyne z żuka
    > przytniemy"

    tak myślałem ... wnioskuję, że zwyczajnie nie stać Cię na utrzymanie
    takiego auta i tyle. Oczywistym faktem jest, że zawieszenie i hamulce w
    aucie z silnikiem grubo >400KM będą się diametralnie różnić od tego co
    siedzi w wozidełku o mocy średnio 120KM i nie ma w tym nic
    nadzwyczajnego. Wstawianie tanich zamienników do takiego auta to
    zbrodnia, a druciarstwo jest po prostu niedopuszczalne.
    Generalnie masz ciekawe myślenie, nie kupuje się auta jak nie stać Cię
    na jego utrzymanie. Tjuninguj sobie swojego Opla i na tym pozostań.


    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: