eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytuning 2.8 biturbo ?Re: tuning 2.8 biturbo ?
  • Data: 2011-05-01 10:25:30
    Temat: Re: tuning 2.8 biturbo ?
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-05-01 09:58, Olo pisze:
    > W dniu 2011-05-01 09:15, BartekK pisze:
    >
    >> Mimo że RS6 to jest podobodne pudełko do A6/S6, to prawie nic nie
    >> podchodzi z "zwykłych" 6, a elementy zużywające się (zwłaszcza w takim
    >> aucie) mają ceny z kosmosu i brak jest tańszych odpowiedników, np
    >> amortyzatory, klocki hamulcowe (+tarcze, bo wymienia się komplet),
    >> wydech, aluminiowe elementy zawieszenia itd. A wstyd i głupota by w
    >> takim aucie robić drutologię i partyzantkę typu "sprężyne z żuka
    >> przytniemy"
    >
    > tak myślałem ... wnioskuję, że zwyczajnie nie stać Cię na utrzymanie
    > takiego auta i tyle. Oczywistym faktem jest, że zawieszenie i hamulce w
    > aucie z silnikiem grubo >400KM będą się diametralnie różnić od tego co
    > siedzi w wozidełku o mocy średnio 120KM
    No ja wcale nie twierdzę że musi być wszytko takie same. Ale nie
    rozumiem też dlaczego komplet hamulców i tarcz na kilka tyś. km do RS6
    ma kosztować tyle co nowy Fiat Panda, skoro można też "bardziej
    wyczynowe" rzeczy robić w przyzwoitych cenach (taniej wychodzą elementy
    do choćby BMW, które też ma niemałe moce). Co innego wartość użytkowa a
    co innego polityka cenowa koncernu.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: