    From: Piotrek <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: tuner dvb-t twin na PCI
    Date: Fri, 26 Apr 2013 22:34:39 +0200

    Dnia Sun, 21 Apr 2013 21:49:19 +0200, a...@p...pl napisał(a):

    > czesc,
    >
    > czy spotkaliscie sie z karta tuner dvb-t do kompa na pci (ale nie
    > pci-e)? Czy wogole magistrala pci wydoli, jakby taki tuner z dwoch
    > glowic mialby slac strumien?

    Było coś takiego. Robiła takie karty Avermedia. W szczególności były to
    tunery AVerTV Hybrid Super 007. Co do reszty to już nie wiem czy to były
    karty twin, ale można posprawdzać AVerTV Digi Super 007, Leadtek bodajże
    modele DTV1800 H, 2000 H i 3100 h. Zdaje mi się że Compro też miało coś w
    ofercie, ale już nie pamiętam co i jeszcze kojarzę Gigabyte z modelami
    GT-P8000, GT-PTV-TAF-RH i GC-PTV-TAF, ale już raczej nie twin. Można
    jeszcze sprawdzić firmę Pinnacle, bo oni też coś mieli w ofercie, chyba
    Systems PCTV Hybrid Pro PCI i Hauppauge z kartą TV WinTV-NOVA-T-500 oraz
    X3MTV, ale też nie kojarzę co mieli.